خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاهش قیمت اینترنت با طرح جدید نظام رایانه‌ای

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور پیشنهادی را در جهت کاهش تعرفه اینترنت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی سعادت صبح امروز در نشستی که در سازمان فناوری اطلاعات به منظور اعلام برنامه‌های نمایشگاه الکامپ برگزار شده بود به ارائه‌ی توضیحاتی درباره برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ پرداخت.

وی در بخشی از این نشست نیز خطاب به معاون وزیر ارتباطات موضوعی را درباره‌ی تفکیک هزینه اینترنت داخل از خارج عنوان کرد و گفت: پیشنهاد ما این است که در حوزه تعرفه‌گذاری اینترنت به جای آنکه هزینه دسترسی به محتوای داخل از خارج به شکل تفکیک‌ شده محاسبه شود، برخورد دیگری صورت گیرد، چرا که این شیوه در اجرا مشکلات خاص خود را به دنبال دارد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ادامه داد: پیشنهاد ما آن است که از مجموع دسترسی به اینترنت میزان محتوای داخلی و خارجی براساس درصد تفکیک شود و در نهایت براساس درصد استفاده از محتوای داخلی تخفیفی کلی برای دسترسی به قیمت اینترنت در نظر گرفته شود.

سعادت یادآور شد: با این شیوه خطر ارائه‌ی آمارهای غیرواقعی در حوزه استفاده از محتوای داخل نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

با اجرایی شدن فاز اول شبکه ملی اطلاعات قرار بر آن شده است که هزینه دسترسی به سایت‌هایی که میزبانی آنها در داخل شکل می‌گیرد با بهای کمتری صورت گرفته و به‌طور کلی تلاش شود دسترسی به محتوای داخل از طریق شبکه ملی اطلاعات و با تعرفه کمتر صورت پذیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا