خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فروش بدون قرعه کشی فوری کوییک با سود بازار 30 میلیون تومانی

به دنبال افزایش ظرفیت فراهم شده برای دو خودرو کوییک و کوییک R که در طرح اخیر نیز (دومین مرحله فروش یکپارچه) به همه ثبت‌نام کنندگان تعلق گرفت، از ساعت ۱۱ صبح فردا (یکشنبه) بصورت فروش فوق‌العاده و بدون فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در آخرین روزهای تیر ماه، (دو روز پیش از قرعه‌کشی دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها)، با تایید گروه خودروسازی سایپا، اعلام شد با توجه به ظرفیت موجود برای دو محصول سایپا (کوییک و کوییک R)، همه ثبت‌نام کنندگان و متقاضیان این دو محصول، خودرو دریافت می‌کنند.

با توجه به اینکه میزان عرضه خودروها (حتی در قالب فروش فوق‌العاده) برای این دو محصول سایپا بیشتر شده، لذا دیگر نیازی به قرعه‌کشی نبوده و همه متقاضیان‌ کوییک معمولی و کوییک R به عنوان برنده اعلام خواهند شد. معاون حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت- نیز ضمن تاکید بر اینکه خوشبختانه این دو خودروی گروه سایپا در دور دوم قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روند قرعه‌کشی خارج شده‌اند، ابراز امیدواری کرد که تا مرحله بعدی، محصولات سایر خودروسازان نیز از قرعه‌کشی خارج شوند.

حال پس از آنکه همه متقاضیان کوییک و کوییک R در دور دوم فروش یکپارچه خودروها، برنده اعلام شدند، باز هم ظرفیت برای این دو محصول سایپا وجود دارد؛ بر این اساس گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت ۱۱ صبح فردا (یکشنبه ۹ مرداد ماه) این دو خودرو را در قالب فروش فوق‌العاده عرضه کند.

شایان ذکر است که به‌تبع با توجه به اینکه دو محصول کوییک و کوییک R از چرخه قرعه‌کشی خارج شده‌اند، متقاضیان از زمان فوق می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت، اقدام به خرید این دو محصول سایپا کنند.     

طرح فروش فوق‌العاده ۲ مدل کوییک بدون قرعه‌کشی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فروش فوری سایپا بد قول و بد حساب اسمش سه ماه است ولی خدا بهتر میدونه چقدر طول میکشه تا بدست مصرف کننده برسه

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا