خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیورپول قهرمان سوپرجام انگلیس ؛ جنگ اول به نفع کلوپو

لیورپول قهرمان سوپرجام انگلیس شد تا اولین جام فصل را شاگردان یورگن کلوپ دشت کنند و پپ گواردیولا فصل را با یک شکست بزرگ آغاز کند.

به گزارش انصاف ورزشی، قهرمان فصل پیش لیگ برتر منچسترسیتی و قهرمان جام حذفی فصل پیش یعنی لیورپول در دیداری که در سالهای اخیر تبدیل به دیدار بزرگ لیگ انگلیس شده است این بار در غالب سوپرجام انگلیس یا همان دیدار چریتی شیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت این قرمزهای مرسی ساید بودند که با حساب 3 بر 1 به پیروزی رسیدند و لیورپول قهرمان سوپرجام انگلیس شد.

شاگردان گواردیولا با ترکیب ادرسون، واکر، روبن دیاس، آکه، کانسلو، رودری، برناردو، دی‌بروینه، ماحرز، گریلیش و هالند وارد میدان شدند و لیورپول نیز با ترکیب آدریان، آرنولد، فن دایک، ماتیپ، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، تیاگو، دیاز، صلاح و فیرمینو پا به میدان گینگ پاور شهر لستر گذاشت.

این دیدار که به سبب برگزاری فینال جام ملتهای اروپای زنان 2022 در ومبلی، در ورزشگاه کینگ پاور برگزار شد، با بازی هجومی شاگردان کلوپ در نیمه اول آغاز گشت. اتفاقی که منجر به پیروزی یک گله قرمزها در نیمه اول با گل «الکساندر آرنولد» شد.

اما نیمه دوم با گل مساوی سیتیزن ها همراه شد و «جولیان آلوارز» توانست پپ را به بازی برگرداند. اما بازی در ادامه صحنه هنرنمایی خرید جدید لیورپول «داروین نونیز» بود؛ مهاجم تعویضی اروگوئه‌ای توانست ابتدا زمینه‌ساز یک پنالتی شود که «محمد طلاح» آن را گل کرد و در ادامه نیز خودش تیر خلاص و گل سوم را به ثمر رساند تا همه چیز به نفع او مربی آلمانی پیش برود.

لیورپول قهرمان سوپرجام انگلیس ؛ جنگ اول به نفع کلوپو
لیورپول قهرمان سوپرجام انگلیس ؛ جنگ اول به نفع کلوپو

اما ناکام بزرگ این بازی ارلینگ هالند بود که بسیاری این بازی را صحنه هنرنمایی او می‌دانستند اما هالند نه تنها کار خاصی را در طول بازی انجام نداد بلکه در ثانیه‌های پایانی بازی دروازه خالی را گل نکرد تا حالا فصل را با فشار رسانه‌ها آغاز کند.

به هر روی لیورپول قهرمان سوپرجام انگلیس شد تا پس از شکست تلخ در فینال اروپا برابر رئال در پایان فصل گذشته حالا فصل جدید برای لیورپول با یک جام آغاز شود. گفتنی است با این جام حالا یورگن کلوپ با لیورپول همه‌ی جام‌های ممکن را به دست آورده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا