خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خط و نشان وحید یامین‌پور برای نظام!

مهدی یزدانیان در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «خط و نشان وحید یامین‌پور برای نظام» نوشت:

۱- وحید یامین پور در مصاحبه ای، خود و همفکرانش را لوکوموتیو نظام می داند. یعنی مجموعه ای که نیروی محرکه برای نظام است.
او مدعی است که این طیف حلقه سخت نظام هستند. یعنی نظام اسلامی توسط آنها محافظت می شود. و طلبکارانه اخطار می دهد که اگر نظام در موضوعاتی که خط قرمز این گروه است، بازنگری کند این حلقه سخت از نظام جدا خواهد شد.

۲-در پاسخ به وحید یامین پور باید گفت که رکن اصلی نظام ولایت فقیه است و مدعیان ولایت مداری باید از فرمایشات ایشان پیروی کنند نه اینکه فرمایشات ایشان را بر اساس امیال خود تقطیع و تفسیر کنند.

۳- رهبری در دیدار با ائمه جمعه و در موضوع رفتار پدرانه ائمه جمعه با مردم فرمودند «من در یکی از سفرهای استانی(سفر بجنورد) در جمع علمای آن استان به حضور افراد مختلف در مراسم استقبال اشاره کردم و گفتم در میان مردم، افرادی گریه می‌کردند که شاید شما در برخورد با آنها احتمال دهید که حتی اعتقادی به دین ندارند در حالی که همه آنها معتقد به دین هستند».

۴- جناب یامین پور! تعریف شما از مردم با آنچه در اندیشه و منش رهبری است متفاوت است. مردم فقط کسانی نیستند که ظاهرشان مثل شما و مورد پسندتان باشد. رهبری تاکید به جذب حداکثری و دفع حداقلی و رفتار رحیمانه با مردم دارند ولی عملکرد شما بر خلاف منش و روش رهبری است.

۵- شما پشتتان به کجا گرم است که جرات خط و نشان کشیدن برای نظام و رهبری را دارید؟

ای حلقه سختان! چرا شما اصرار دارید که حلقه نظام را تنگتر کنید؟

سال ۸۸ یکی از اساتید ما در حوزه قم فرمودند، اگر رهبری روزی دستور بازنگری در برخی مسائل اجتماعی و روابط بین الملل را صادر فرمایند، گروهی که مقابل ایشان بایستند همین مدعیان ولایتمداری خواهند بود (البته نه همه‌شان، بلکه آن حلقه سخت) بر خلاف ادعایتان بصیرت شما حلقه‌سختان پایین است؛ نشان به آن نشان که کاندیدای شما یعنی جناب احمدی نژاد امروز اپوزسیون شده است. آزادی ایشان و دربند بودن برخی منتقدان مصلح هم جای تامل است.

۶- حلقه سختان پاسخ دهند؛ بالا رفتنشان از دیوار سفارت عربستان و آتش کشیدن آن مکان، چه دستاوردی برای نظام داشت؟ حاکمیت یکدستی که ایجاد کردند، چه کارنامه ای دارد؟ و تا کجا می خواهند این قطار را هدایت کنند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آیا برای حلقه سخت بودن باید ادب را کنار گداشت و از شورت جنس مخالف صحبت کرد.این بنده خدا همه چیز رو قاطی کرده بهش گفت برو طرف را بیار رفته سر اورده. امان از ادم جو گیر

    6
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا