خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیستم تلفنی تحت شبکه ویپ (VoIP) را بهتر بشناسیم

رپورتاژ آگهی

چکیده : برای راه اندازی مرکز تلفن ابری در مجموعه کسب و کار خود نیازی به امکانات خاص نیست. شما می توانید با در اختیار داشتن یک خط تلفن، بدون نیاز به تلفن رومیزی یا خرید آی پی فون و یا سخت افزار خاصی و تنها با تهیه نرم افزار مرکز تماس تحول جدی در روند تماس های صوتی ایجاد کنید.

توسعه کسب و کار به هر نحوی می تواند چالش برانگیز باشد. یکی از مهمترین امکاناتی که می تواند بر بهبود قطعی جریان کار شرکت کمک کند وجود مرکز تماس مجهز با قابلیت های متنوع است. مشتریان در پی دریافت بهترین خدمات هستند در حالی که شرکت ها قابلیت و یا امکانات لازم را برای ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت را ندارند. در برخی موارد تأمین بودجه، نیروی انسانی و همچنین زیرساخت های لازم، زمان و انرژی زیادی را از کل مجموعه می گیرد.

برای راه اندازی مرکز تلفن ابری در مجموعه کسب و کار خود نیازی به امکانات خاص نیست. شما می توانید با در اختیار داشتن یک خط تلفن، بدون نیاز به تلفن رومیزی یا خرید آی پی فون و یا سخت افزار خاصی و تنها با تهیه نرم افزار مرکز تماس تحول جدی در روند تماس های صوتی ایجاد کنید.

راه اندازی مرکز تماس

اگر در شرایطی قرار گرفتید که نمی توانید به تمامی تلفن های ورودی پاسخ دهید، گزارش گیری و پیگیری تماس ها شما را دچار مشکل کرده و همچنین نیاز به برقراری تماس های خروجی برای جذب مشتری و سرنخ های بازار دارید به شما مرکز تماس سیموتل را پیشنهاد می دهیم. برون سپاری تماس نیز روش دیگری برای مدیریت تماس های ورودی و خروجی است همچنین لازم به ذکر است که مراکز برون سپاری نیز می توانند از این مرکز تلفن استفاده کنند.

وجود سیستم تلفن شبکه ویپ و استفاده از آی پی فون یکی از بهترین گزینه ها است که بعد جدیدی از تکنولوژی را به روی مؤسسات، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک باز کرده است. در شرایطی که تعداد تماس های ورودی بسیار بالا است و نمایندگان بی وقفه درحال پاسخگویی هستند شما می توانید روند و نتیجه یک به یک تماس ها را بررسی کرده و بر اساس آن به هرکدام از نمایندگان امتیاز دهید.

انتخاب کنید که چه تماس هایی به کدام شخص منتقل شود و یا مخاطب پیش از برقراری ارتباط انتخاب کند به کدام بخش متصل شود. امکان ضبط مکالمات، اتصال به CRM، ردیابی تماس ها و ایجاد تماس امن نیز از دیگر قابلیت هایی است که می توانید از یک مرکز تماس انتظار داشته باشید.

مهم ترین امکانات مرکز تماس برای مشاغل

کال سنتر سریع ترین راه ارتباطی را برای مشتریان فراهم می نماید. به این صورت مشتریان برای ارتباط با واحد مورد نظر نیاز است که تلفن خود را برداشته و شماره مورد نظر را بگیرند. بعد از آن به راحتی توانسته خواسته ها و مشکلاتی که با آن مواجه شده اند را با اپراتورها در جریان بگذارند و به راه حل های متناسب با سریع ترین زمان برسند. در ادامه مهم ترین وظایف مرکز تماس به صورت مختصر و مفید آورده شده است:

  1. حل مشکلات مشتری و ارائه راهکار در سریع ترین زمان

ما در دوره ای زندگی می کنیم که سرعت عمل در کسب و کار حرف اول را می زند؛ یعنی هرکس سرعت عمل بالاتری داشته باشد و به تبع مشتریان متعهد و با وفاتری خواهد داشت. به همین خاطر نیاز است تا مرکز تماس بدون هیچ معطلی و اتلاف وقت و با سرعت به خواسته های مشتریان پاسخ دهد. اگر به نیازها و خواسته های مشتریان دیر پاسخ داده شود و منجر به کلافگی و خستگی در آن ها شود به طور یقین آن ها احساس نارضایتی خواهند داشت.

  1. خلق راهکارهای خلاقانه و متناسب با نیازهای مشتریان

هنگامی که کاربری با یک شرکت تماس برقرار می کند، به طور یقین مشکلات و دغدغه های خود را دارد که در پی رفع آن ها با مرکز تماس ارتباط برقرار نموده است بنابراین اپراتور در جهت انجام وظیفه خود می بایست مشکلات و دغدغه ها را کشف و شناسایی کند و مشکلات مشتری را بررسی و حل نماید. بنابراین این وظیفه اپراتور مرکز است تا با توجه به نیازها و خواسته های خاص هر مشتری بتواند راهکارهای خلاقانه ای برای آن ها ارائه دهد.

  1. ایجاد یک تجربه دلنشین برای مشتری

هنگامی که تصمیم می گیرید راه خود را از سایر رقبا جدا نمایید و همچون ستاره در بین آن ها بدرخشید و به فکر تمایز و تفاوت بین خود و رقبا هستید بایستی کارهای متنوع (غیر از ارائه پاسخ درست) انجام دهید. ایجاد تجربه های دلنشین باعث می شود که مشتریان حفظ شوند و ارزش زیادی برای کسب و کار شما به وجود می آید. بنابراین اپراتورهای مرکز تماس باید کاری کنند تا مشتریان به هوادار واقعی و مدافع سفت و سخت از برند محصولات شما تبدیل شوند.

  1. ارزیابی و محک زدن رضایت مشتری 

ارزیابی نمودن رضایت مشتریان یکی دیگر از مهم ترین وظایف کال سنتر می باشد که کمتر به آن توجه شده است. اگر به این نکته توجه کنیم و بدانیم که چند درصد از مشتریان احساس رضایت دارند و چند درصد دیگر نسبت به عملکرد ما احساس نارضایتی دارند، سبب می شود تا راحت تر بتوانیم اطلاعات خود را درباره مشتریان خود بالاتر ببریم و نیازهای خاص مشتریان نیز برای ما قابل شناخت خواهد شد تا در جهت آن ها گام برداریم.

مزایای استفاده از نرم افزار مرکز تماس برای تجارت

در نهایت می توان گفت راه اندازی مرکز تماس می تواند تصمیم سختی برای هر کسب و کاری باشد اما مزایایی که به مجموعه اضافه می کند غیرقابل انکار است. بسیاری از مجموعه ها بخش خدماتی و یا تماس های ورودی و خروجی، پیگیری و پشتیبانی تماس ها را برون سپاری می کنند و برخی نیز همچنان تأکید دارند که تمامی امور درون سازمانی و زیر نظر خودشان انجام شود.

در هر حالتی وجود مرکز تماس می تواند مؤثر باشد. حتی برای کاهش هزینه و افزودن قابلیت دورکاری کارکنان شرکت نیز می توانید از مرکز تلفن ابری استفاده کنید. به این ترتیب، تنها با در اختیار داشتن یک سافت فون به تمامی امکانات و قابلیت های موجود در مرکز تماس دسترسی خواهید داشت.

امروزه شرکت ها و مجموعه های بسیاری انواع نرم افزار مرکز تماس و تلفن اینترنتی را ارائه می دهند. در این میان سیموتل یکی از شناخته شده ترین و بهترین نرم افزارهای موجود در ایران است که توسط شرکت های مختلف ارائه می شود. برای تهیه و اطلاعات بیشتر تنها کافی است با این مجموعه ها تماس بگیرید تا بهترین و مناسبترین پلن را خریداری نمایید.

برچسب ها : سیستم تلفنی,تلفن ویپ,مرکز تلفن,مرکز تلفن ویپ

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا