خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسلیت چند مقام دولتی و سیاسی به خاتمی

شهیندخت مولاوردی درگذشت مادر سید محمد خاتمی را تسلیت گفت.
به گزارش انصاف نیوز، متن این پیام در پی می آید:
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی
خبر درگذشت بانوی فرهیخته و فاضله سرکار خانم سکینه ضیایی مادر گرامی و فداکارتان به فاصله کوتاهی از مصیبت از دست دادن خواهر بزرگوارتان موجب تالم و تاثر گردید.
در آستانه میلاد با سعادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن از درگاه احدیت برای حضرتعالی و خاندان معزز خاتمی صبر و اجر مسالت می نمایم. روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد.
شهیندخت مولاوردی
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده
بنا بر این گزارش، تسلیت وزیر بهداشت در پی می آید:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سیدمحمد خاتمی
همکار ارجمند جناب آقای دکتر سید محمد رضا خاتمی
درگذشت والده مکرمه و گرانقدرتان، موجب تألم و تأثر گردید. اینجانب مصیبت وارده را به بیت مکرم مرحوم آیت‌الله خاتمی و مردم شریف استان یزد تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن بانوی مکرمه، رحمت و مغفرت الهی و برای خاندان معزز صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم
دکتر سیدحسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
در پی درگذشت حاجیه خانم سکینه ضیایی مادر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و همسر آیت الله روح الله خاتمی، دکتر محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را به رئیس جمهور اسبق کشورمان تسلیت گفت.
به گزارش امید، متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و اناالیه راجعون
برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی
درگذشت تأثرانگیز بانوی گرانقدر، مادر گرامیتان حاجیه خانم سکینه ضیایی موجب تاثر و تالم اینجانب شد.
پروردگار متعال جنابعالی را  که خدماتتان برای نظام و مردم فراموش ناشدنی است در رنجها و سختیها، آزموده و بحمدالله در همه حال شکیبا بوده اید و در برابر تقدیر الهی، تسلیم.
مطمئنا در مصیبت دردناک درگذشت بانوی پرهیزکار و بزرگوار، مادر ارجمندتان نیز صبورید و لطف ویژه الهی تسلیبخش دل داغدار شماست.
به رسم ادب و ارادت بر خود فرض می دانم که مراتب همدلی خود را در مصیبت درگذشت مادر بزرگوارتان که مایه افتخار استان یزد و کشور است اعلام کنم.
اینجانب ضمن تقدیم مراتب خالصانه تعزیت و تسلیت به جنابعالی و برادران بزرگوارتان آقایان علی و دکتر محمدرضا خاتمی  و سرکار خانم ها مریم خاتمی، خدیجه خاتمی و  زهرا خاتمی و سایر خانواده های وابسته  و مردم شریف و نجیب یزد و اردکان و همه ارادتمندان آن بانوی گرانقدر ،از پیشگاه حضرت باری تعالی برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز تندرستی و شکیبایی و پاداش نیکو و برای جنابعالی طول عمر با عزت و  توأم با سلامتی و کامروایی و توفیق روزافزون خدمت به انقلاب و نظام و ایران و مردم مسألت میکنم.
محمدرضا عارف
همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام محمد فرهادی بدین شرح است :
حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید محمد خاتمی
با کمال تاسف و تاثر درگذشت والده مومنه و پرهیزکارحاجیه خانم ضیایی اردکانی را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت گفته ، برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا