خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور میترا استاد در سریال «آقازاده»! [+عکس]

در لحظات پایانی قسمت جدید سریال «آقازاده» که سرمایه‌گذار آن سازمان هنری رسانه‌ای اوج است از نقش تازه‌ای رونمایی شد که برخی آن را مشابه میترا استاد می‌دانند.

به گزارش انصاف نیوز بر اساس تصاویری که مشاهده می‌کنید نوع گریم بازیگر این سریال شبیه به خانم استاد است. بنا بر شنیده‌ها این بازیگر در سریال «آقازاده» در نقش زنی ایفای نقش می‌کند که یکی از مسئولان ارشد کشور با او رابطه‌ای مخفیانه دارد.حضور میترا استاد در سریال «آقازاده»! [+عکس]

حضور میترا استاد در سریال «آقازاده»! [+عکس]

حضور میترا استاد در سریال «آقازاده»! [+عکس]

گفتنی‌ست که روزنامه‌ی هفت صبح نیز در آذر ماه 98 در گزارشی نوشته بود: «در چند ماه اخیر خبرهایی درباره رویکرد تند و تیز سریال آقازاده رسانه‌ای شده، اما به‌طور مصداقی اشاره‌ای به اتفاقات نشده است. حالا بشنوید که این سریال پا توی کفش خیلی از سیاسیون و صاحبان قدرت کرده؛ از جمله محمد علی نجفی. زندگی شهردار اسبق تهران را همه می‌دانیم و در رسانه‌ها خوانده‌ایم که فرجام زندگی او یا همسر صیغه‌ای‌اش (میترا استاد) چه بود. در این مدت شاهد خبرها، تحلیل‌ها و نظرهای مختلف هستیم.

اولین پرسش این است که ماجرای محمد علی نجفی و میترا استاد چگونه در سریال آقازاده پرداخت شده است. آیا سازندگان در حد اشاره به این اتفاق سراغ موضوع رفته‌اند؟ بر اساس پرس‌وجوها آقازاده این زندگی پرماجرا را بدون تعارف‌های مرسوم سریال‌های تلویزیونی روایت کرده است.

یعنی در بخشی از داستان رابطه‌ای عاشقانه می‌بینیم، در بخشی دیگر مشاجره و در نهایت اسلحه‌ای که کار دست شهردار داد. این را هم بشنوید که شخصیت طراحی شده یادآور اتفاقی است که برای یکی از وزرای اسبق دولت فعلی هم افتاد. با این تفاوت که وجه شخصیت شهردار عیان‌تر است به این دلیل که خبرهای او به شکل رسمی رسانه‌ای شد. ارجاعاتی را که درباره زندگی وزیر داده می‌شود، مخاطبان خاص می‌دانند»

حضور میترا استاد در سریال «آقازاده»! [+عکس]

 

«آقازاده» مفسد، حسن خمینی است؟!

جمشید هاشم ‌پور در نقش طبری؟

شباهت وحید جلیلی به خاویر باردم و هوروش بند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا