خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لوزانو: هر سه ست را با اشتباه شروع کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هر سه ست را با اشتباهات زیاد شروع کردیم و این بازی را سخت کرد.

مرتضی رضایی، خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به المپیك ریو؛ لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت تیمش مقابل روسیه گفت: هر سه ست را با اشتباهات زياد شروع كرديم و اين بازي را سخت كرد. هم ست اول و هم ست دوم تايم گرفتيم و اين موضوع را يادآوري كرديم كه اشتباهات زياد است.

وي افزود: با توپ گيري و دفاع روي تور تلاش كرديم عقب افتادگي را جبران كنيم. روسيه هم خوب بازي كرد و آن‌ها تاكتيك بالايي دارند. بنابراين اگر عقب بيفتيم جبران سخت است. به هرحال اين بازي تمام شده است و اميدوارم از آن براي بازي با ايتاليا استفاده كنيم.

لوزانو درباره تيم ايتاليا كه حریف بعدی ایران است گفت: ايتاليا تيم خوبي است و تجربه زيادي در بازي هاي بين المللي دارد. اگر صددرصد توانمان را ارايه كنيم و ايتاليا تخت فشار قرار بگيرد شايد نتواند بازي خود را ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت.اميدوارم اين بازي بازي سال ايران باشد.

لوزانو درباره تغييراتي كه در تركيب ايران در فواصل بازي داشت گفت: ما احتياج داريم از افراد ديگري هم استفاده كنيم تا يك سري از بچه ها در شرايط بازي قرار بگيرند. تيم ما دوازده نفره است و ما بايد از ديگر دوستان هم استفاده كنيم و ببينيم كدام يك مي‌توانند كمك كنند. ممكن است افرادي كه در شرايط المپيك نيستند اين موضوع را درك نكنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا