خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و فولام 4 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر انگلیس 2024_2023

پخش زنده آرسنال و فولام 4 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 17:30 در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات لندن رودررو میشوند.

تیم فوتبال آرسنال انگلیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که در ابتدای فصل موفق شد با شکست منچسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس در سال 2023 شود، پس از پیروزی برابر ناتینگهام فارست و کریستال پالاس در هفته اول و دوم در سومین دیدار فصل از ساعت 17:30 در امارات لندن میزبان فولام خواهد بود.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده آرسنال و فولام 4 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر بهره ببرید.

پخش زنده فوتبال آرسنال و فولام 4 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر انگلیس 2024_2023

پخش زنده آرسنال و فولام 4 شهریور 1402

آرسنال که با میکل آرتتا اسپانیایی در فصل گذشته پس از سال‌ها موفق شد بر سر قهرمانی لیگ برتر رقابت کند سر آخر فصل را بدون جام به اتمام رساند و حالا توپچی‌ها با جذب بازیکنانی چون دکلان رایس، کای هاورتز و … پس از فتح سوپرجام تلاش می‌کنند تا این فصل را با یک فتح بزرگتر به پایان برسانند؛ جالب آنکه تیم آرتتا که شاید در ظاهر جزو پنج تیم پرستاره فوتبال اروپا نیز نباشد از لحاظ ارزش بازیکنان در بازار، گرانترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا است.

توپچی‌ها حدودا 20 سال است که پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ رنگ قهرمانی در لیگ برتر را ندیده و سخت تشنه فتح پریمیرلیگ است حال آنکه در این دو دهه آرسنال در فتح دیگر جام‌های فوتبال انگلیس عملکرد بدی نداشته.

توپچی‌ها در دو بازی اول 6 امتیاز کامل را دشت کرده و حالا باید با فولامی بازی کند که فصل کذشته با 52 امتیاز دهم شده و در این فصل نیز با 3 امتیاز از دو بازی چهاردهم است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده آرسنال و فولام 4 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا