خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو شورای اسلامی شهر: پرسنل شهرداری قراردادهایشان را امضاء نکنند | شهرداری حق ندارد پرسنلش را شرکتی کند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه روز شنبه هشتم مرداد 1401 و چند ساعت قبل از انتخابات هیآت رئیسه شورا، طی ایراد سخنانی در کمیسیون نظارت شورای شهر اظهار داشت: مشاهدات ما از روند تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری ارومیه، با رویکرد دولت آیت الله رئیسی و منویات مقام معظم رهبری مغایرت دارد.

توماج وحید افشار (نوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده فقید رهبری در آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه) در اعتراض به رویکرد شهرداری ارومیه گفت: نظر مجلس محترم شورای اسلامی و دولت محترم بر حذف شرکتهای پیمانکاری نیروی انسانی است و امیدواریم که شهرداری ارومیه نیز برای تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی اقدام نماید.

وحید افشار ضمن اظهار تآسف از احتمال تبدیل وضعیت برخی از پرسنل قراردادی کار معین به شرکتی تآکید کرد که این قضیه مطلقآ مورد قبول نیست و شهرداری ارومیه حق ندارد حتی یک نفر از پرسنلش را مجبور به عقد قرارداد با چنین شرکتهایی نماید.

این عضو شورای شهر با اشاره به اقدام اخیر دولت و مجلس در راستای تبدیل وضعیت پرسنل دسنگاههای اجرایی که شامل بهبود و ارتقاء سطح قراردادها و تآمین بیشتر امنیت شغلی ایشان میگردد اظهار داشت: هزار متآسفانه در شهرداری ارومیه این روند بصورت معکوس در حال کلید خوردن است.

وی با اعتراض به روند همسان سازی قراردادهای پرسنل شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: اخیرآ نمونه قراردادی به دستم رسیده است که با اعمال تغییرات اساسی نسبت به قراردادهای سال قبل صد در صد به ضرر پرسنل تنظیم گردیده است و بنده بعنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر خطاب به پرسنل گرانقدر و زحمت کش شهرداری ارومیه صراحتآ اعلام میکنم که از امضاء این قرارداد خودداری کرده و فقط قراردادی را امضاء کنند که مفادش دقیقآ مشابه قرارداد سال گذشته بوده و حتی یک ویرگول آن تغییر نکرده باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا