خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصراف تیم ملی امید از بازی‌های همبستگی اسلامی و حبس شدن بازیکنان در هتل

انصراف تیم ملی امید از بازی‌های همبستگی اسلامی درپی شرایط بسیار بدی که این تیم برای آماده سازی خود داشت اتفاق افتاد و سبب واکنش کمیته ملی المپیک نیز شده است

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی امید ایران پس از کسب نتایج فاجعه بار همراه با مهدی مهدویکیا در رقابت های جام ملت های زیر 23 سال آسیا، بنا بود که در رقابت های بازیهای همبستگی اسلامی یا همان المپیک کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شرکت کند اما این تیم از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

اما این انصراف ابعاد جالبی دارد اول آنکه کادر فنی تیم و مهدی مهدویکیا معتقدند به دلیل نبود این مسابقات در تقویم های رسمی و عدم همکاری باشگاه ها و همچنین مسائلی چون کرونای برخی بازیکنان شرکت در این رقابت ها به صلاح نیست و شاید فاجعه ای رخ دهد که این مسائل نشان میدهد تیم ملی امید از همه لحاظ چه فنی و چه غیرفنی در شرایط اسفناکی به سر میبرد.

اما پس انصراف تیم ملی امید از بازی‌های همبستگی اسلامی ابتدا کمیته ملی المپیک اظهار بی اطلاعی از این انصراف کرد و گفته شد که فدراسیون چیزی به آنها نگفته است و امروز نیز مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک اعلام کرد که هنوز فدراسیون به شکل رسمی و با نامه مکتوب به آنها اعلام انصراف نکرده و فقط تماس هایی برقرار شده است.

اما امروز اتفاقی بسیار عجیب برای شاگردان مهدویکیا رخ داد؛ آن ها که آماده بودند تا با توجه به انصراف تیم ملی امید از بازی‌های همبستگی اسلامی اردو را ترک کنند و به باشگاه ها برگردند، در هتل استقلال زندانی شدند!

ماجرا از این قرار است که با توجه به عدم تسویه حساب از سوی نهاد مربوطه (کمیته ملی المپیک یا فدراسیون فوتبال)، رسپشن هتل کارتهای شناسایی بازیکنان تیم ملی را نگه داشته و به آنها اجازه خروج نداده است. از آن عجیب تر آنکه کمیته ملی المپیک هم به بازیکن ها اعلام کرده ساک هایی که برای حضور در این مسابقات به آنها تحویل داده شده را باید برگردانند.

این اتفاق های عجیب و غریب بیش از هرچیزی نشان میدهد که مدیریت فدراسیون فوتبال و همین طور کمیته ملی المپیک در شرایط بسیار عجیبی است که حتی موجب شده زمزمه های استعفای مهدی مهدویکیا نیز در رسانه‌ها منعکس شود و حال باید دید چه آینده‌ای در انتظار تیم ملی المپیکی خواهد بود که با این شرایط به نظر بازهم رنگ المپیک پاریس 2024 را نخواهد دید.

انصراف تیم ملی امید از بازی‌های همبستگی اسلامی و حبس شدن بازیکنان در هتل
انصراف تیم ملی امید از بازی‌های همبستگی اسلامی و حبس شدن بازیکنان در هتل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا