خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال رسانه های ترکیه از تصاویر غیررسمی روحانی

وبسایت خبر.7 ترکیه با انتشار تصاویر حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ایران در حال تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی بین تیم ایران و مغرب نوشت: ‘روحانی این مسابقه را از منزل خود به شکلی که تا به حال ندیده اید، تماشا کرد.’

به گزارش روز شنبه ایرنا، این رسانه با انتشار سه عکس از رییس جمهوری کشورمان بدون لباس رسمی روحانیون نوشت: این تصاویر حسن روحانی با لباس راحتی که در شبکه های اجتماعی منتسب به او منتشر شده، از رییس جمهوری ایران، چهره ای دیگر را نشان داد.

به نوشته این رسانه، روحانی در این لباس که لباس ورزشی تیم فوتبال ایران در جام جهانی روسیه را به تن کرده و بر روی تیشرتی که پوشیده، به زبان فارسی ‘یار دوازدهم’ نوشته شده است، به تماشای رقابت تیم ملی ایران با مغرب پرداخت.

این رسانه همچنین نوشت: روحانی که در لباس راحتی بسیار شاد و خندان است، از تشویق تیم ملی کشورش در بازی دیشب نیز دریغ نکرد.

به نوشته این رسانه، این تصاویر از روحانی که هنگام تماشای مسابقه تیم ملی ایران تهیه شده، در حساب کاربری توئیتر و اینستاگرام رییس جمهوری ایران منتشر شده و در زیر آن خطاب به اعضای تیم ملی فوتبال ایران نوشته شده است: ‘بازی و رقابت شما و نتیجه ای که گرفتید، تمام مردم ایران را خوشحال کرد، بچه ها از شما متشکرم.’

به گزارش ایرنا، این تصاویر به شکل گسترده همراه با تمجید از قابلیت های فنی و حرفه ای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در شبکه های اجتماعی ترکیه به خصوص در رسانه های ورزشی ترکیه منتشر شده است.

در بازی شب گذشته بین تیم ملی ایران و مغرب در روسیه در قالب رقابت های جام جهانی، تیم ایران با تنها گل دقیقه 95 پیروز میدان شد و در رای گروه B جام جهانی قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. پرتغال سه گل زد، اسپانيا سه گل زد، مراکش يک گل زد، ايران هيچ گلي نزد اما تيم اول گروه خودش شده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا