خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | «حسینعلی۲»؛ مستندی درباره‌ی آیت‌الله منتظری

قسمت نخست مستند «حسینعلی۲» که بنا بر گفته‌ی سازندگان آن به مناسبت یکصدمین سالگرد تولد مرحوم آیت‌الله منتظری ساخته شده است، ساعاتی قبل منتشر شد.

به‌گزارش انصاف نیوز در این مستند چهره‌هایی همچون آیت‌الله موسوی تبریزی، احمد منتظری، سیدهادی هاشمی، محسن کدیور، حسن یوسفی اشکوری، سیدمحمدعلی ایازی، محمد توسلی، عماد باقی، مصطفی ایزدی، تقی رحمانی، فضل‌الله صلواتی، مجتبی لطفی و… روایت و دیدگاه خود در مورد آیت‌الله حسینعلی منتظری را بیان کرده‌اند.

عمادالدین باقی، فعال حقوق بشر و از شاگردان مرحوم آیت‌الله منتظری چند روز قبل درباره‌ی این مستند نوشته بود: «جمعی از کارشناسان و علاقمندان تاریخ معاصر و انقلاب در قم، مستقل از بیت فقیه بلندمرتبه، آیت الله منتظری، مستندی درباره شخصیت علمی و اخلاقی ایشان ساخته اند. هرچند مستند فاخر و ۶ قسمتی «حسینعلی» در بهمن۱۳۹۹ با یورش ماموران امنیتی از دست رفت و توقیف شد اما این گروه با الهام از همان اسم، برای مستند خود نام «حسینعلی۲» را گذاشته اند تا یاد آنکه توقیف شده را زنده بدارند ولی این مستند هیچ ارتباطی با آن ندارد. با افراد زیادی در طول سال های گذشته گفتگو کرده اند و نگارنده هم یکی از آنها بوده است و مشتاق و‌ منتظر تماشای برونداد نهایی کارشان هستم».

قسمت نخست مستند «حسینعلی۲» را می‌توانید در ادامه بینید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مرحوم مهدی هاشمی عیبش این بود که اسرار هویدا میکرد مرحوم هاشمی شمس آبادی را بدستور … کشت آن دونفر را هم که کشت مثل حشمت جنایتکارانی بودند که قبل از انقلاب فاسد بودند هدف زدن شاخه هایی بود که به منتظری وصل بودند باید اول شاخه ها زده میشد تا بتوان او را بر کنار کرد مگر ایت اله طاهری کم به انقلاب خدمت کرد کم به جنگ خدمت کرد پیامی که [امام] خمینی برای طاهری داد به هیچ کس نداد ولی تو خود حکایت کامل بخوان از این مجمل

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا