خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد محبی استقلال قطعی شد ؛ ادعای داغ روزنامه آبولا پرتغال

محمد محبی استقلال قطعی شد؛ این ادعای داغ روزنامه آبولا پرتغال است آبولا ادعا کرده که انتقال محبی به استقلال قطعی است و محبی یک سال قرضی در استقلال خواهد بود

به گزارش انصاف ورزشی، انتقال محمد محبی به استقلال یکی از طولانی‌ترین داستان های این پیش فصل فوتبال ایران بود و حالا به نظر می‌رسد سرانجام این انتقال نهایی خواهد شد و باشگاه سانتاکلارا پرتغال راضی به انجام این انتقال قرضی شده است.

روزنامه «آبولا» در ادعایی جذاب برای هواداران آبی اعلام کرد که باشگاه سانتاکلارا با بازگشت قرضی محمد محبی به فوتبال ایران موافقت کرده است. این روزنامه نوشت:

«باشگاه سانتاکلارا تصمیم گرفته تعدادی از بازیکنان خود را به سایر تیم‌ها قرض بدهد که محمد محبی هم یکی از آنهاست. این مهاجم 24 ساله که تا سال 2024 با سانتاکلارا قرارداد دارد، به ایران بازمی‌گردد تا به استقلال، قهرمان ایران ملحق شود. اکنون ریکاردو ساپینتو سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.»

گفتنی است تیم استقلال تهران مدافغ عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران طبق برنامه لیگ در هفته اول رقابت های فصل جدید در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان خواهد بود تا دربی مربیهای پرتغالی در هفته اول شکل بگیرد.

انتقال محبی به استقلال احتمالا آخرین اقدام نقل و انتقالاتی آبی‌ها پیش از آغاز فصل باشد؛ البته هنوز تلاش های فولاد برای جذب رضاوند نیز ادامه دارد و باید دید چه زمانی پایان رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها اعلام خواهد شد.

محمد محبی استقلال قطعی شد ؛ ادعای داغ روزنامه آبولا پرتغال
محمد محبی استقلال قطعی شد ؛ ادعای داغ روزنامه آبولا پرتغال

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا