خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فشار شهرداری برای تعطیلی خانه اندیشمندان علوم انسانی

روز گذشته شهرداری تهران با حضور پرتعداد در خانه اندیشمندان علوم انسانی سعی در تخلیه و پلمب ساختمان این مجموعه کرده است.

بنا بر اخبار رسیده به شرق، روز گذشته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مدیرکل مطالعات فرهنگی و اجتماعی به همراه تعداد زیادی عوامل اجرایی شهرداری تهران با در دست داشتن حکم پلمب ساختمان اقدام به تغییر قفل‌ها و بیرون کردن عوامل اجرایی خانه اندیشمندان علوم انسانی کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شورای شهر تهران با این اقدام مخالف است اما بر اساس دستور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، عوامل شهرداری اصرار به تخلیه و تحویل ساختمان دارند.

این در حالی‌ست که رییس و برخی از مدیران خانه اندیشمندان علوم انسانی، شب گذشته را در این محل گذراندند تا این ساختمان را حفظ کنند.

پیگیری‌‌های شبکه شرق از مدیران شهرداری برای دریافت پاسخ درباره چرایی این موضوع بی‌نتیجه ماند.

خانه اندیشمندان علوم انسانی ۱۲ سال پیش در محل پارک ورشو تهران به منظور همفکری و همراهی اندیشمندان در حوزه‌های مختلف علمی ایجاد شده است و تاکنون برنامه‌های زیادی در حوزه علوم انسانی و برای بیش از دویست شخصیت علمی و فرهنگی کشور آیین نکوداشت و بزرگداشت برگزار کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام – باید بسته شود – چون همین پریروز در آنجا بزرگداشتی برای لطیفی پدر خودنویس ایران برپا بود ! چون همین دیروز گردهمایی و برنامه موزیکالی در باره آب و آیین های آن در این سالن برگزار شد ! این برنامه ها چه فایده ای برای شهرداری زاکانی دارد؟ این پارک و دو سالن و ساختمان آن بهترین نقطه برای پاساژ سازی و کارهای خاص المنفعه زاکانیسم است- آب و کوه و طبیعت و شاهنامه خوانی و چهرهای خدمتگذار و شخصیتهای مفید ملی یعنی چه ؟ یک علی دهباشی که یک تنه به اندازه ۲۰ تا وزیر ارشاد کار فرهنگی در پارک ورشو میکند، باید برود خانه اش بخوابد ! امیدوارم مانند دورهمی رییس جمهوری، اینبار هم زاکانی موفق نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا