خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده ارشد سابق سپاه: با «رایحه ربیعی» نسبتی ندارم

خبرگزاری اصولگرای فارس نوشت:

«سردار سیدعلیرضا ربیعی هاشمی از فرماندهان ارشد سابق سپاه درباره شایعاتی که درباره نسبت فامیلی وی با دختر آمر به معروف در ماجرای خبرساز اخیر در اتوبوس خطوط بی آر تی تهران مطرح شده بود، اظهارداشت: چند روز قبل خبری مبنی بر این منتشر شد که دختر آمر به معروف در اتوبوس BRT با بنده نسبتی دارد، در حالی که وی فقط شباهت اسمی با بنده دارد.

وی افزود: فامیلی خانم آمر به معروف ربیعی بود در حالی که نام کامل من سیدعلیرضا ربیعی هاشمی است و ایشان رایحه ربیعی هستند.

ربیعی گفت: دو دختر دارم و دو پسر؛ خوشبختانه دخترانم تحصیلات عالیه دارند، هردو پزشک و دارای حجاب کامل هستند و با همین حجاب در جامعه فعالانه کار می کنند.

وی افزود: دشمنان خارجی ما با حمایت داخلی ها و هماهنگی، بحث حجاب را پیش کشیده اند. این مساله فرهنگی است ولی دشمنان ما از سر عنادشان می خواهند بحث فرهنگی را به مساله ای امنیتی ـ اجتماعی تبدیل کنند.

این سردار سپاه در پایان تاکید کرد: همه دخترهایی که در جامعه از قانون حجاب و ارزش های نظام حمایت می کنند به مثابه دختران من هستند.

اخیرا کلیپی در فضای مجازی از واکنش خشن یک خانم بدون حجاب نسبت به امر به معروف دختر محجبه در اتوبوس یکی از خطوط بی آر تی تهران منتشر شد.

در پی انتشار این کلیپ، مجری یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان وابسته به دولت انگلستان، نام دختر آمر به معروف را به نام‌ «رایحه ربیعی» افشا کرد که پس از آن شایعاتی مبنی بر نسبت وی با سردار علیرضا ربیعی منتشر شد».

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا