خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قهرمان طلایی کشتی فرنگی نوجوانان ضایعات جمع کن است!

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در رم ایتالیا به پایان رسید و حالا قهرمان طلایی کاروان کشتی فرنگی از یک واقعیت عجیب در زندگی شخصی خود پرده برداشته است.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی کشتی فرنگی زیر 17 سال ایران در روزهای گذشته در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در ایتالیا با ۱ مدال طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و یک پنجمی موفق به کسب ۱۳۵ امتیاز شدند، و تنها با ۵ امتیاز بیشتر از جمهوری آذربایجان ۱۳۰ امتیازی به عنوان قهرمانی تیمی نوجوانان جهان رسیدند.

حالا اما یکی از طلایی های کاروان ایران یعنی علی احمدی وفا از واقعیتی عجیب در زندگی شخصی اش پرده برداشته داست. او مصاحبه‌ای با تسنیم فاش کرد که پیش از این برای معاش ضایعات جمع می‌کرده است.

احمدی وفا در این مصاحبه گفت:

«خودم علاوه بر کارهای دیگر، ضایعات جمع می‌کنم. با پولی که دادند امیدوارم کمتر از قبل کار کرده و بیشتر تمرین کنم تا به کشتی‌ام برسم.»

او همچنین در خصوص جوایزی که به او داده‌اند افزود:

«۲ میلیون جایزه گرفتم، استاندار هم در همان فرودگاه حواله ۱۰ تومانی داد. اداره ورزش استان هم قرار است ۲.۵ میلیون بدهد.»

این نوجوان ایذه‌ای که حالا در رده سنی زیر 17 سال قهرمان جهان است و هدف خود را رسیدن به مدال المپیک می‌داند؛ برای رسیدن به موفقیت نیاز به حمایت‌های همه‌جانبه دارد تا خود و خانواده‌اش را از فقر دور کند و بتواند مسیر پر پیچ و خم قهرمانی را به سلامت طب کند.

قهرمان طلایی کشتی فرنگی نوجوانان ضایعات جمع کن است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا