خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یامین پور: مصاحبه نمی‌کنم

پخش برنامه «جهان آرا» با اجرای «وحید یامین پور» برای دومین بار کنسل شد. یامین پور ادعا کرده است که هیچ کس برای دفاع از برجام در این برنامه حاضر نمی‌شود.

به گزارش انصاف نیوز وحید یامین‌پور مجری اصولگرای برنامه جهان آرا  در توییتر خود با اشاره به لغو دوباره پخش برنامه ادعا کرد: چون هیچ کار‌شناسی حاضر به دفاع از برجام نشد برنامه «جهان آرا» با موضوع مناظره درباره برجام لغو شد. برای دومین هفته متوالی به علت اینکه کسی را برای مناظره درباره برجام پیدا نمی‌کنیم، برنامه لغو شد.

یامین پور در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره اسامی افراد دعوت شده و دلیل نیامدن آن ها توضیحات مختصری داد اما نخواست مصاحبه منتشر شود.

خبرنگار انصاف نیوز در تماس با چند تن از کارشناسان شاخص حامی برجام  درباره دعوت از آن ها در برنامه یامین پور سوال کرد که همه آن ها گفتند یامین پور آن ها را دعوت نکرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر منطق دلواپسان و برهانشون در اثبات اینکه برجام بی ارزش و بی فایده و بی ثمر بود اینقدر قوی است که کسی از طرف مقابل حاضر نیست باهشون به مناظره بنشینه چطور طی 4 سال موفق نشدند مردم رو قانع کنند به روحانی رای ندن؟ چطور رای روحانی از 18 میلیون رسید به 24 میلیون؟

    17
    2
    1. ترس جنگ و مشکلات داخلی پاشنه آشیل رای مردم بود که اگر غیر این بود هجم تخریب و ایجاد رعب بین مردم چه توجیهی داشت؟
      چرا برجام هنوز از دید شما مثبت است بعد نقض روح و جسم توسط کدخدا و به اذعان خود رییس جمهور؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1
      4
  2. فرضا برجام مطلقا هیچ حاصلی نداشت و پس گرفتن سهم ایران از بازار نفت از کشورهای عربی و افزایش فروش از 800 هزار بشکه به 2.5 میلیون بشکه و سفارش 330 هواپیمای نو پس از 40 سال تحریم هواپیمایی یعنی “تقریبا هیچ” و خسارت محض، حاصل بی برجامی چی بود؟ واقعا چی از دست دادیم که حضرات اینقدر غصه‌شو میخورند؟ چی با برجام از زندگی مردم کم شد که آقایان اصولگرا اینقدر برای لغوش کوشش میکنند؟ چی قراره با لغو برجام به دست بیاریم؟

    16
    1
    1. جناب امير، مردم با لغو برجام، چيزي بدست نمي آورند، اما افولگرايان و مدعيان دروغين اصولگرائي، دکاني و بلکه دکان هايي سه نبش بدست خواهند آورد.

      8
      2
    2. زمانی نفت رابشکه ای صددلارمیفروختیم بعدبرجام ۲۵ دلار مفت فروشی نفت وکاهش ذخایر نفتی دستاورد برجام بودنه پس گرفتن بازار. هسته ای رابه باددادید بعدمیگیدچراناراحتید

  3. ایشون گفتند اسامی کسانی رو که موافق برجام بودن و کنسل کردن اومدنشون رو به شما نمیگن، #انصاف داشته باشید

  4. یعنی تنها برنامه زنده تلویزیون هرهفته باید به برجام بپردازد؟چرادرموردموسسات مالی که اینهمه اعتراض مردم رادربرداشته برنامه نمی سازه؟ البته که نمیتوانند به دوستان خودشان که خون مردم روتوشیشه کرده اندگیربدهند!

    3
    1
  5. در مورد برجام به حد کافی روشنگری شده است! و کسی حتی آمریکا نمی تواند از آن خارج شود، زیرا منزوی می شود.
    بعد برنامه یی که آقای یامین پور اجرا می کند، جذابیت و کششی ایجاد نمی کند!؟؟
    شبکه ی افق هم دربست در اختیار دوستان مخالف و منتقد است !!؟؟

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا