خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقایسه تور زمینی و هوایی استانبول!

رپورتاژ‌ آگهی

با رسیدن تعطیلات تابستانی، بسیاری برنامه های سفر خود را چیده اند و استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است. اگر شما هم عاشق قدم زدن در خیابان های استانبول هستید، دوست دارید قهوه ترکی را امتحان کنید یا در کاخ های عثمانی راه بروید، این مطلب را از دست ندهید.

برای سر به استانبول تورهای زیادی وجود دارد و تمامی آژانس های گردشگری تورهای زمینی و هوایی به استانبول دارند، می توانید تور لحظه آخری استانبول را از سایت علی بابا بخرید.  

تور زمینی به استانبول یا تور هوایی؟! برای پاسخ به این سوال باید این دو روش سفر به استانبول را با یگدیگر مقایسه کنیم.، پس با ما همراه باشید.

تور هوایی استانبول

انتخاب بسیاری از مسافران استانبول پرواز استانبول به تهران و خرید تور هوایی است،  سفر به استانبول با هواپیما تنها 3 ساعت و نیم طول می کشد، از زمان خروج از خانه تا رسیدن به هتل محل اقامتتان در استانبول حدودا 8 ساعت زمان می برد.

 انتخاب تور هوایی استانبول، کمی گران تر در می آید مخصوصا در زمان های اوج سفر بلیط پرواز گران تر از ایام دیگر سال است. اما اگر شما دوست ندارید زمان زیادی را در مسیر باشید، بهتر است با هواپیما سفر کنید.

با خرید تور هوایی استانبول، شما در هتل های شناخته شده اقامت می کنید و می توانید تجربه لذت بخشی کسب کنید.

یکی از مزیت های انتخاب تور هوایی در این است که شما انتخاب های زیادی دارید، به دلیل استقبال از تورهای هوایی به استانبول، تنوع این تورها بیشتر است و شما با کمی صبر و حوصله می توانید بهترین تور را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بعد از تعطیلات نوروز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به استانبول است، علاوه بر خرید تور با قیمت ارزان تر، می توانید راحت تر به گشت و گذار در استانبول بپردازید چون کمی خلوت تر است.

این مطلب را هم بخوانید: تور استانبول ارزان را چطور پیدا کنیم

تور زمینی با اتوبوس

اگر انتخاب شما برای سفر به استانبول تور زمینی است، باید خود را برای 30نزدیک به 35 ساعت اتوبوس سواری آماده کنید و یک شب را در اتوبوس بگذرانید، چراکه باید دو هزار کیلومتر را طی کنید. در مسیر شما به استانبول طبیعت بسیار زیبا و بکری را می بینید که تجربه ای باورنکردنی برایتان به همراه می آورد.

سفر با اتوبوس چندان هم سخت نیست، تمام اتوبوس ها به مقصد استانبول VIP هستند و صندلی های راحت و تخت خواب شو دارند.

در سفر زمینی به استانبول، تشریفات گمرکی طولانی و خسته کننده است و ممکن است کمی اذیت شوید، میزان بار مجازی که می توانید با خود همراه داشته باشید 20 کیلوگرم است.

 اما این نکته را نباید فراموش کرد که تعداد تورهای زمینی به استانبول بسیار کمتر از تورهای هوایی است و این کمی دست و بال شما را در انتخاب زمان سفر می بندد. تور زمینی به استانبول بسیار مقرون به صرفه تر است و شما می توانید با تور استانبول ارزان سفر کنید.

یکی دیگر از نکات سفر با تور زمینی این است که فرقی ندارد شما در چه زمانی به استانبول سفر می کنید، قیمت بلیط اتوبوس در طول سال یکسان است و نیازی نیست قیمت بالاتری بپردازید.

به قیمت هتل ها دقت کنید

تفاوت قیمت تور هوایی و زمینی استانبول تنها در قیمت بلیط آن است و قیمت هتل محل اقامت در هر دو تور یکسان است. پس هنگام رزرو تور استانبول، به قیمت آن دقت کنید.

حالا که با تور هوایی و زمینی به استانبول آشنا شدیم، بهتر است نگاهی به معایب و مزایای هر کدام از این تورها بیاندازیم.

تور هوایی استانبولتور زمینی استانبول
مدت زمان سفر 3 ساعت تشربفات گمرکی آسان پرواز مستقیم به استانبولقیمت بلیط گران و در تعطیلات همراه با افزایش استمدت زمان سفر 35 تا 40 ساعتتشربفات گمرکی طولانی و زمان‌گیرپیاده شدن لب مرز برای ورود به خاک ترکیهقیمت بلیط ارزان و در طول سال ثابت است  

تور هوایی و زمینی به استانبول هرکدام ویژگی های مثبت و منفی زیادی دارند و شما باید بهترین تور که برای شرایط شما مناسب است انتخاب کنید، زمان سفر شما در قیمت تور استانبول بسیار مهم است، تعطیلات عید نوروز بسیاری از مردم به استانبول می روند و سفر در این ایام و یا در تابستان گران تر از ایام عادی است.

در این مطلب تور زمینی و هوایی استانبول را بررسی کردیم تا شما با خواندن آن و بررسی شرایط خود بهترین تور را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید تا سفری خاطره انگیز و رویایی را تجربه کنید. می توانید همین حالا به سایت علی بابا بروید، انواع تورهای استانبول را بررسی کنید و اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید، تور استانبول ارزان پیدا کنید و سفر زمینی را تجربه کنید.

اما اگر علاقه ای به مسیر طولانی ندارید و می خواهید زودتر به مقصد برسید تا در موچه و پس کوچه های استانبول قدم بزنید، تور هوایی استانبول بهترین انتخاب برای شما است و می توانید بعد از بررسی انواع قیمت بلیط هواپیما، بهترین و به صرفه ترین تور هوایی را خریداری کنید و خودتان را به تعطیلات رویایی دعوت کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا