خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقایسه هتل داریوش و هتل ترنج کیش + قیمت

رپورتاژ آگهی

رزرو هتل در کیش با توجه به تنوع و تعداد بالای سوئیت‌ها و هتل‌ها در این جزیره توریستی، شاید کمی برای شما سخت باشد. اگر به دنبال یک اقامت لوکس و لاکچری هستید، هتل داریوش کیش و هتل ترنج کیش می‌توانند گزینه‌های عالی برای شما باشند.

این دو هتل با ارائه خدمات لاکچری و حرفه‌ای یک اقامت خاطره انگیز را به شما هدیه خواهند داد. با ما همراه شوید تا در این بخش کمی بیشتر با این دو هتل آشنا شویم.

هتل ترنج کیش

یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش، هتل ترنج آن است که در سال 1394 به بهره برداری رسید. این هتل به سبک هتل‌های خاورمیانه بر روی آب ساخته شده و چشم اندازی بسیار زیبا و خاص دارد.

با اقامت در این هتل در کیش می‌توانید از دیدن مناظری مانند طلوع و غروب خورشید و اکوسیستم طبیعی دریای مرجانی لذت ببرید. هتل ترنج کیش دارای دو قسمت یکی روی خشکی و دیگری روی آب است که به هیچ وجه در معرض طوفان و امواج دریا قرار نمی‌گیرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ترنج کیش

بخش اختصاصی و خاص هتل ترنج کیش 100 سوئیت لاکچری است که بر روی آب ساخته شده است. این سوئیت‌های زیبا به وسیله یک اسکله چوبی به یکدیگر وصل شده و از نمای بالای شبیه به یک بته جغه ساخته شده‌اند.

سوئیت‌های فلت 40 متری، سوئیت‌های یک خوابه رویال 60 متری و سوئیت‌های دو خوابه VIP 120 متری هستند. تمامی این سوئیت‌ها دارای کف شیشه ای و بالکن هستند تا شما بتوانید در یک اقامت رویایی خودتان را بین دریا تصور کرده و از دیدن دنیای زیر آب زیر پاهای خود احساسی متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل ترنج کیش

اگر برای رزرو هتل در کیش به دنبال بهترین‌ها هستید، هتل 5 ستاره ترنج می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل با داشتن آلاچیق‌های زیبا در میان آب، والیبال ساحلی، سالن بیلیارد، ایرهاکی، آتلیه عکاسی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، سالن بدنسازی، استخر و جکوزی، صندوق امانات، وای فای پر سرعت و امکانات دیگر یکی از بهترین هتل‌های کیش به شمار می‎رود.

هزینه اقامت در هتل 5 ستاره ترنج کیش

برای اقامت در این هتل زیبا باید کمی دست به جیب شوید! اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف این هتل دارای قیمت‌های متفاوتی است. به طوری که قیمت اقامت در سوئیت‌های روی آب در مقایسه با سوئیت‌های دیگر بیشتر است. هزینه اقامت در این هتل از شبی 3 میلیون تا حدود 20 میلیون تومان متغیر است.

هتل داریوش کیش

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای رزرو هتل در کیش، هتل داریوش است. این هتل 5 ستاره در مساحت حدود 12 هکتاری و در سال 1382 با الهام از تخت جمشید ساخته شد.

هتل داریوش کیش تنها هتل ایران است که می‌توانید نمادهای ایران باستان را در آن ببینید. این هتل دارای سر ستون‌هایی به شکل ستون‌های تخت جمشید بوده و در آن سنگ نگاره‌ها، تندیس‌ها و ستون‌هایی مشابه با کاخ آپادا طراحی و ساخته شده است. این هتل با سرمایه‌ ساخت حدود 125میلیون دلار یکی از گران قیمت‌ترین پروژه‌های معماری ایران به شمار می‌رود.

امکانات هتل داریوش کیش

این هتل 5 ستاره کیش با داشتن امکانات متعدد و عالی یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت گردشگران ایرانی و خارجی به شمار می‌رود. سالن ورزشی مجهز، پینت بال، زمین تنیس، استخر روباز، سالن ماساژ، بیلیارد و غواصی از جمله امکانات این هتل زیبا به شمار می‌رود. در این هتل دو رستوران پاسارگاد و آپادانا با سرآشپزانی حرفه‌ای، بهترین مواد اولیه و محیطی لوکس و لاکچری وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها انواع مختلف غذاهای ایرانی، فرنگی، مدیترانه‌ای را سرو کنید.

در کنار این دو رستوران، یک کافی شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید انواع غذاهای فست فودی و میان وعده‌ها را در آن سفارش دهید. اینترنت پر سرعت، استخر، مرکز خرید، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و خشکشویی از جمله امکانات این هتل به شمار می‎رود.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل 5 ستاره داریوش کیش

در این هتل 5 ستاره گزینه‌های مختلفی چه از نظر چشم انداز و چه از نظر امکانات در اختیار شما قرار داده می‌شود. چشم انداز اتاق‌ها رو به دریا و روبه باغ بوده و شما می‌توانید محل اقامت خود را از میان اتاق‌های دو تخته لوکس، استاندارد، کابانا، آتوسا و یا سوئیت‎های رویال لوکس انتخاب کنید. علاوه بر اتاق و سوئیت در هتل داریوش می‌توانید ویلاهای ساحلی نیز اجاره کنید.

هزینه اقامت در هتل داریوش کیش چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل 5 ستاره تقریبا مشابه با هتل ترنج این جزیره است. با توجه به نوع اتاق و خدماتی که انتخاب می‌کنید، هزینه اقامت شما از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا حدود 15 میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا