خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاوه رضایی وارث بعدی فرهاد مجیدی در استقلال

کاوه رضایی وارث بعدی فرهاد مجیدی در استقلال خواهد بود و فصل آینده شماره 7 محبوب هواداران آبی های پایتخت به تن مهاجم محبوب خواهد بود.

به گزارش انصاف ورزشی، فرهاد مجیدی به سبب علاقه بسیار زیاد به مجید نامجو مطلق شماره 7 سالهای نه چندان دور و نه چندان نزدیک استقلال، همواره به پوشیدن شماره 7 در تیمهایی که بازی میکرد علاقه زیادی داشت؛ هرچند در بسیاری از موارد به دلیل آنکه شماره 7 در اختیار بازیکن دیگری بود موفق به پوشیدن این پیراهن نمی‌شد.

اما پس از ترک استقلال توسط محمد نوازی که او هم در مقاطعی این شماره را برتن می‌کرد، فرهاد در سی و دو سالگی صاحب بی چون و چرای این شماره در استقلال شد و بازیهای درخشان او در دهه چهارم زندگی‌اش در لباس استقلال این شماره را بدل به خاص ترین شماره باشگاه استقلال کرد و هر بازیکنی که این شماره را پس از مجیدی برتن کرد به نوعی زیر بار سنگین آن ماند و نتوانست عملکرد ویژه‌ای داشته باشد.

از جمله این بازیکنان می‌توان به بختیار رحمانی، حسن بیت سعید و آرش رضاوند اشاره کرد اما مامه تیام و شیخ دیاباته تنها وارثان موفق این شماره بودند که هر دو نیز از خارجی های استقلال محسوب می‌شدند.

اما حالا کاوه رضایی وارث بعدی فرهاد مجیدی در استقلال خواهد بود و فصل بعد شماره 7 را به تن می‌کند؛ کاوه حالا محبوب‌ترین بازیکنی است که شماره خاص باشگاه را پس از 9 سال از خداحافظی مجیدی به تن خواهد کرد و باید دید عملکرد او با این شماره چگونه خواهد بود.

کاوه رضایی وارث بعدی فرهاد مجیدی در استقلال
کاوه رضایی وارث بعدی فرهاد مجیدی در استقلال

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا