خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و فولهام 15 مرداد 1401

دو تیم لیورپول و فولام امروز در اولین دیدار لیگ برتر جزیره به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده لیورپول و فولهام 15 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

لیورپول یورگن کلوپ بعد از یک تور پیش‌فصل پرفراز و نشیب امروز در آغازین دیدار فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر جزیره باید به مصاف فولهام برود. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول فولهام 15 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده لیورپول و فولهام 15 مرداد 1401

لیورپول سال گذشته در شرایطی که با نمایش‌های درخشان خود شانس کسب 4 جام را داشت، در نهایت به دو جام رضایت داد و دو جام با ارزش‌تر جزیره و لیگ قهرمانان را از کف داد. آن‌ها در نقل و انتقالات نیز با جدایی سادیو مانه مواجه شدند و به عنوان جایگزین، داروین نونیز ستاره فصل قبل بنفیکا را جذب کردند.

فولام تازه صعود کرده اما که در سالیان اخیر بیشتر نقش آسانسور جزیره را ایفا کرده در اولین گام ازمون سختی دارد و باید به مصاف لیورپولی برود که در 11 تقابل پیشین با آن تنها 3 بار پیروز بوده و 8 دیدار را واگذار کرده است.

دو تیم امروز از ساعت 16:00 به میزبانی فولام به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول فولهام 15 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال لیورپول و فولهام 15 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال لیورپول و فولهام 15 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا