خرید تور تابستان ایران بوم گردی

6 تولیدی کوچک در منزل + پرسود و آسان

رپورتاژ‌ آگهی

شما هم به فکر راه اندازی کار تولیدی کوچک در منزل با سود خوب هستید؟ یا میخواهید کاری با سرمایه کم شروع کنید و یا به فکر خرید دستگاه تولیدی کوچک با قیمت مناسب هستید؟ مقاله خوبی را پیدا کرده اید، زیرا ما در این مطلب می خواهیم درباره ایده های تولیدی کوچک در منزل توضیح دهیم و به شما در راه اندازی کسب و کار خانگی کمک کنیم. همراه ما باشید.

ایده های تولیدی کوچک در منزل

کسب و کار خانگی به دلیل آنکه امکان درآمد زایی بیشتری دارد، گزینه ای بهتر از کار کردن در بیرون از منزل است، از طرفی ساعت کاری دست خودتان خواهد بود و نیازی نیست که هر روز صبح برای سرکار رفتن بیدار شوید.

ایده های زیادی هستند که شما می توانید یک تولیدی کوچک در منزل برای خودتان دست و پا کنید ولی بستگی به سرمایه اولیه شما هم دارد. چند مورد از این ایده ها عبارتند از :

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی برای راه اندازی کارگاه تولیدی کوچک در منزل

لیوان کاغذی جایگزین لیوان های پلاستیکی است زیرا ضرری برای بدن ندارد و از طرفی به محیط زیست هم آسیبی نمی رساند. از این لیوان در اکثر مراسمات و دورهمی ها استفاده می شود و بازار فروش خوبی دارد. شما می توانید در خانه خود لیوان کاغذی بسازید و بفروشید ولی نیاز به دستگاه تولید لیوان کاغذی دارید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی با قابلیت برش و طرح دار کردن کاغذ و سپس فرم دهی به کاغذ، این امکان را برای شما فراهم می کند که به درآمد خوبی برسید. استفاده از این دستگاه نیاز به هیچ تجربه و تخصصی ندارد و با یک ساعت کار کردن با آن، کاملا آشنا می شوید.

با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی برای خودتان کسب و کار خانگی راه اندازی کنید و مشتریان همیشگی و ثابت خود را داشته باشید. لیوان های کاغذی تولیدی کارگاه خانگی خود را می توانید به صورت عمده یا جزئی به مشتریان بفروشید و به سودآوری برسید.

اگر جای برای قرار دادن دستگاه تولید لیوان کاغذی ندارید یعنی فضای کمی در اختیار دارید، می توانید دستگاهی با ابعاد کوچک تر بخرید که وزن کمی هم داشته باشد و برای حمل و نقل آن اذیت نشوید.

همچنین در زمان خرید دستگاه بررسی کنید که قابلیت تولید چند لیوان در دقیقه را دارد و می تواند روزانه چند لیوان به شما تحویل دهد. درباره موتور دستگاه هم تحقیق کنید که به چه صورت کار می کند. از تنظیمات دستگاهی هم که قصد خرید آن را دارید، سر در بیاورید زیرا بعضی از دستگاه ها یکسری امکانات را ندارند مثلا اگر دستگاه مد نظر شما مجهز به تکنولوژی چاپ طرح روی کاغذ نباشد، باید یک دستگاه چاپ جداگانه هم بخرید. دستگاه تولید لیوان کاغذی صدای زیادی ندارد و آلودگی هم ایجاد نمی کند پس به راحتی می توانید از آن در خانه هم استفاده کنید. 

شرکت ایران کاپ به آدرس اینترنتی www.cup-iran.ir با بیش از 10 ساله سابقه فروش انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی ایرانی و خارجی نو و دست دوم آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان عزیز می باشد.

خرید دستگاه تولید بشقاب کاغذی برای راه اندازی تولیدی کوچک در منزل

بشقاب کاغذی هم یکی از نیازهای امروزی در مهمانی ها و مراسمات است و شما می توانید با خرید دستگاه تولید بشقاب کاغذی، ساعتی 1500 تا 2000 بشقاب تولید کنید البته بعضی از دستگاه ها قادرند ساعتی 5 هزار بشقاب هم تولید کنند که شما بسته به مشتریانی که دارید، باید دستگاه مناسب بخرید.

قیمت دستگاه تولید بشقاب کاغذی بستگی به ظرفیت، مدل اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، امکانات و مصرف برق آن دارد. یکسری از مدل های این دستگاه مجهز به تکنولوژی چاپ طرح در کاغذ هم می باشند که قیمت آنها بالاتر است ولی یکسری از مدل ها این قابلیت را ندارند. همچنین اگر دستگاه اتوماتیک بخرید، کار خود را راحت تر کرده اید ولی دستگاه نیمه اتوماتیک نیاز به اپراتورهای بیشتری دارد.

خرید دستگاه تولید اسکاج برای راه اندازی تولیدی کوچک در منزل

دستگاه اسکاج بافی هم از جمله دستگاه هایی هست که به راه اندازی کسب و کار خانگی با درآمد خوب، کمک می کند. این دستگاه کاربری آسانی دارد و هر کسی می تواند با آن کار کند پس نگران نحوه استفاده از آن نباشید. دستگاه تولید اسکاج می تواند روزانه 1000 تا 1500 اسکاج تولید کند و شما را به درآمد خوب برساند.

در خرید دستگاه اسکاج بافی بهتر است که مجهز به اینورتر باشد زیرا در کاهش مصرف برق و تنظیم سرعت کار دستگاه موثر است و کار را برای اپراتور راحت تر می کند. دستگاه تولید اسکاج ساده به دلیل آنکه اینورتر ندارد، موتور دستگاه به طور ناگهانی روشن می شود که در نتیحه دستگاه دچار شوک شده و نخ پاره می شود اما دستگاه مجهز به اینورتر، به آرامی کار می کند.

کارگاه تولیدی کوچک در خانه با ساخت شمع تزئینی

راه اندازی کارگاه کوچک تولید شمع هم از آن کارهایی است که با سرمایه اندک می توانید از منزل خود شروع کنید و کم کم تبدیل به یک بانو یا آقای کارآفرین شوید. شمع سازی درآمد خوبی دارد ولی به شرطی که حوصله و خلاقیت داشته باشید و بتوانید با هنر خود مشتریان زیادی جذب کنید.

مزیت راه اندازی کارگاه تولید شمع این است که می توانید هنرآموز هم بگیرید و با آموزش دادن به آنها هم درآمد داشته باشید.

ساخت انواع عروسک‌ یک تولیدی کوچک خانگی

عروسک سازی هم می تواند یک کار تولیدی کوچک در منزل باشد و فقط کافیست هنر خود را به کار بگیرید و در یک دوره آموزشی هم شرکت کنید. البته اگر هم نمی خواهید برای شرکت در دوره های آموزشی هزینه کنید، ویدئوهای رایگان ساخت عروسک ها پولیشی و پارچه ای در فضای مجازی هستند که با دیدن این ویدئوها و در کنار آن تمرین کردن، حرفه ای خواهید شد.

عروسک سازی سرمایه زیادی نمی خواهد و برای شروع کار می توانید از مواد اولیه و پارچه های ارزان استفاده کنید. این کسب و کار همیشه روی بورس هست و حالا حالا ها برای درآمد زایی جا دارد.

تولید میوه خشک

اگر از قیمت میوه خشک خبر داشته باشید، میدانید که ارزان نیست و کمتر کسی هم هست که عاشق طعم میوه خشک نباشد. به همین خاطر، تولید میوه خشک می تواند درآمد خوبی را برای شما رقم بزند و نیاز به سرمایه زیادی هم ندارد.

برای تولید میوه خشک در خانه بهتر است از میوه هایی مثل سیب، موز، هلو، زردآلو یا آلو استفاده کنید که فروش بیشتری دارند. میوه ها را می توانید در مقابل نور خورشید، داخل فر، روی بخاری یا شوفاژ خشک کنید و اگر هم که دستگاه میوه خشک کن داشته باشید، عالی است ولی با سایر روش ها هم می توان میوه خشک باکیفیتی را تولید کرد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را برای راه اندازی تولیدی کوچک در منزل راهنمایی کنیم. اگر سرمایه اولیه مناسبی دارید، خرید دستگاه هایی همچون دستگاه تولید لیوان کاغذی یا بشقاب کاغذی و همچنین خرید دستگاه تولید اسکاج، شما را به درآمد بالا می رساند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید وارد وب سایت www.cup-iran.ir شوید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برچسب ها : لیوان کاغذی,اسکاج,کسب و کار,تولیدی,شغل,لیوان یکبار مصرف

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام ،ممنون از سایت خوبتون
    بنده ابهری هستم ،میخواستم ی شغل کوچک با درآمد متوسطی داشته باشن ،لطفا امکانش هست راهنماییم کنید

    26
    8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا