خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحقیق درباره‌ی تراکت‌های عجیب حوالی میدان انقلاب

عکس‌هایی از پخش و نصب چند تراکت در حوالی میدان انقلاب تهران با تصاویری از رهبری و یکی از فرزندان، سیدمجتبی خامنه‌ای، از عصر چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

پیگیری خبرنگار انصاف نیوز نشان می‌دهد که تحقیق درباره‌ی این تراکت‌های عجیب با شعار «لبیک یا مجتبی» در حال انجام است اما سرنخی از شخص یا اشخاصی که چنین کاری کرده‌اند و هدف آنها تاکنون به‌دست نیامده است.

با این حال انتشار چند عکس غیررسمی از این تراکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی باعث شده که چندین نفر درباره‌ی آن اظهارنظر کنند اما کاربرانی هم واقعی بودن آن را زیر سوال برده‌اند.

یک کاربر توییتر به نام محمدعلی، در این باره نوشته است: «یکی رفته چارتا عکس مجتبی خامنه‌ای چاپ کرده، تحلیل‌گران تایم‌لاین رو به تکاپو انداخته. از حاشیه‌ی سفیدش مشخصه که تبلیغات انبوه نیست و داده لوازم التحریری چاپ کنند. با این هزینه‌های پرینت (رنگی یک‌رو 3000 تومن؟) هم برای کسی نمی‌صرفه که بخواد اینطوری تبلیغ کنه. حالا بشینید هی ببافید».

عاملان پخش ‎پوسترهای جنجالی «دستگیر شدند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینا همش بازیه . میخوان عکس العمل مردم رو ببینن و مقدار محبوبیت را. یه جورایی روانشناسی مردم تو این شرایط.

    29
    4
  2. الان که می گویند چندتا کارگر رو گرفتیم این پوستر ها رو پخش می کردند ، آخرش هم می گن یا کار اصلاح طلباست یا داماد صدام و سفیر انگلیس ، ماشاالله بعضی ها که همه هم می شناسیم شون تو دروغ و فریب و نعل وارونه زدن استادند

    9
    3
  3. معلومه‌کار‌مخالفان‌نظام‌است‌می‌خواهند‌بگویند‌که‌آقای‌خامنه‌ای‌برای‌فرزندش‌زمینه‌چینی‌می‌کند

    5
    7
  4. این کاربر توییتر بنام محمد علی، انگاری در این مملکت زندگی نمی کند!!! از هزینه حرف زدی جناب محمد علی؟ واژه ای بنام (هزینه) برای مردم عادی کوچه و بازار تعریف شده است، برای آقایان ، کلمه ای بنام (هزینه) اساسا وجود ندارد که بخواهد باری بر آنها تحمیل کند. یه خورده نگاه کن خب!

    4
    3
  5. بله حتما کار کار بلداست هم این کار رو انجام میدن هم پای دیگران می اندازند وقتی رهبری را زیر سوال میبرن چهار تا عکس که برای انها کاری نداره حالا فرار رو بجلو هم میکنند ومیگن لابد کار اصلاح طلباست در این باره شک نکن که کار انهاس پیرو ان نامه خویینیها وان شیخ کذای که رفته پاریس وانحرام لقمه که گفته باید رهبری را برداشت ورییس جمهوری داشته باشیم تا هر غلطی بکنیم کسی جلو مان را نگیرد

  6. نمی دونم دشمنان ایران چه ضربه هایی از پسر مقام معظم رهبری خوردند که این همه علیه ایشون عمل می‌کنند و ایشون رو تحریم می‌کنند شایعه پراکنی می‌کنند تهمت می زنند تجربه این‌رو اثبات کرده از سلیمانی ها تا فخری زاده ها هر کسی که دشمن باهاش زیاد دشمنی می‌کنه نشونه ی اینه که برای ایران زیاد کار کرده و بدخواهان ایران از او متنفرن و علیهش کار‌می‌کنند.

    4
    2
  7. گهگاهی یکی میاد از این کارهای ناشیانه انجام میده تا خوراکی برای رسانه ای همچون بی بی سی و رادیوفردا درست بکنه

  8. به اندازه كافي كشور جاهلانه به پيش ميره و اوضاع مملكت بد و بدتر شده نميدانم موافقان [برخی سیاست‌های غلط] ب چ رويي هنوز موافق هستند كه خدا و مردمش را فراموش كرده و پيروي فركانسهاي شيطان ادامه ميده
    باشد كه فكر كنيم و اگاه شويم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا