خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد محبی به استقلال پیوست ؛ خرید بزرگ وارد تهران شد

محمد محبی به استقلال پیوست تا ترکیب مدافع عنوان قهرمانی بیش از پیش برای فصل آینده تکمیل شود و حالا ریکاردو ساپینتو تقریبا یک ترکیب کامل دارد.

به گزارش انصاف ورزشی، انتقال محمد محبی به استقلال یکی از طولانی‌ترین داستان های این پیش فصل فوتبال ایران بود و حالا به نظر می‌رسد سرانجام این انتقال نهایی شد و باشگاه سانتاکلارا پرتغال راضی به انجام این انتقال قرضی شده است.

محمد محبی هم اکنون وارد تهران شده است و تنها نکته باقی مانده از این انتقال واریز مبلغ 200 هزار دلاری توافق بین طرفین است که البته خود مسئله بزرگی است؛ چراکه تحریم های بانکی همواره این نقل و انتقالات را برای باشگاه های ایرانی سخت میکند.

در حال حاضر باشگاه شالروا بلژیک از پرداخت مبلغ 250 هزار دلاری فسخ قرارداد امیرحسین حسین زاده بازمانده است و حتی شنیده می‌شود که این بازیکن جوان که هم اکنون بدون قرارداد در بلژیک است از سوی باشگاه استقلال هشدارهای جدی شنیده است. باید دید در ادامه با توجه به محدودیت های بانکی ایران این دو انتقال مهم باشگاه استقلال که قطعی شده است چه زمانی از نظر نقل و انتقال پول به سرانجام می‌رسد.

اما آن چیزی که مشخص است آن است که محمد محبی به استقلال پیوست و این انتقال را با وجود مشکلات مربوط به جا به جایی پول باید قطعی بدانیم؛ قرارداد محبی 1 ساله و قرضی است.

نکته جالب آنکه استقلال به دنبال خرید مهدی قائدی نیز هست که کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه باید گفت همین حالا هم ترافیک خط آتش استقلال در این فصل چیزی بیش از وحشتناک است؛ هم برای خود استقلال و ساپینتو هم برای همه‌ی رقبا.

استقلال در حال حاضر رضا میرزایی، کوین یامگا، امیرعلی صادقی و محمد محبی را در پست وینگر دارد و امیرارسلان مطهری، آرمان رمضانی، کاوه رضایی، پیمان بابایی و سجاد شهباززاده را نیز در پست نوک حمله و این یک دردسر بزرگ و شیرین برای ساپینتو خواهد بود.

گفتنی است تیم استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران طبق برنامه لیگ در هفته اول رقابت های فصل جدید در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان تیمی که محبی در آن به فوتبال ایران معرفی شد، خواهد بود تا دربی مربیهای پرتغالی در هفته اول شکل بگیرد.

محمد محبی به استقلال پیوست
محمد محبی به استقلال پیوست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا