خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رم و شاختار دونتسک 16 مرداد 1401

آ اس رم این روزها جذاب ژوزه مورینیو امشب در دیداری دوستانه به مصاف شاختار می‌رود. برای پخش زنده رم و شاختار دونتسک 16 مرداد 1401 با ما باشید.

رم مورینیو که فصل قبل با وجود همه کاستی‌ها و چالش‌ها و مشکلات در کسب یک جام اروپایی موفق بود و حالا بعد از سالها یک افتخار کسب کرده، این روزها به بازگشت به روزهای اوج می‌اندیشد. برای پخش زنده بازی رم و شاختار 16 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده رم و شاختار دونتسک 16 مرداد 1401

آنهایی که مورینیو را تمام شده می‌دانستند احتمالا با نمایش‌های خوب رم در فصل قبل، ساخت یک ستاره از تامی آبراهام معمولی و قهرمانی در لیگ کنفرانس با این تیم نصفه و نیمه شگفت زده شدند.

آقای خاص حال و برای فصل دوم با جذب نمانیا ماتیچ محبوب خودش، یک دروازه‌بان جدید، جورجینیو واینالدوم ستاره سابق لیورپول و پی اس جی و البته پائولو دیبالا ستاره بدون تیم سابق یونتوس، به نظر برای فصل جدید تیم ترسناکی خواهد بود.

رمی‌ها در 5 دیدار دوستانه پیش از این 3 پیروزی برابر ساندرلند، پورتیمیننزه و تاتنهام داشته‌اند و تنها یک شکست برابر اسپورتینگ و یک تساوی برابر نیس ثبت کرده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی بازی رم و شاختار 16 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال رم و شاختار دونتسک 16 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا