خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرمربیان لیورپول و بارسلونا درباره‌ی شب به بادماندنی آنفیلد چه گفتند؟

لیورپول در شبی به یادماندنی در ورزشگاه آنفیلد توانستند با زدن ۴ گل از سد بارسلونا عبور کرده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ بعد از صعود تیمش به فینال در حالی که هیجان زده شده بود گفت: این بچه‌ها غول‌های… هستند. اگر فحش می‌دهم می‌خواهید من را محروم کنید. از نظر من اینها غول هستند. ایجاد این جو فوق‌العاده از سوی هواداران فوق‌العاده بود و آخر بازی شما دیدید جیمز میلنرگریه می‌کرد. خیلی جو خاصی بود. من هیچوقت چنین چیزهایی را تجربه نکرده بودم.

کلوپ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بارسلونا خیلی خوب در این بازی دفاع کرد و نیاز بود که غیر قابل پیش بینی باشیم و همین هم شد و توانستیم خیلی دفاع حریف را اذیت کنیم. خیلی‌ها قبل از بازی شانسی برای ما قائل نبودند. خودمان هم می‌دانستیم که کار دشواری برابر حریف خواهیم داشت. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که این شرایط را ایجاد کردند. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که کار سختی داریم ولی چون شماها هستید امیدواریم که بتوانیم این کار غیرممکن را انجام دهید.


به نقل از آس، ارنستو والورده پس از بازی گفت: لیورپول در دقایق نخست به گل رسید اما ما توانستیم تمرکزمان را پیدا کنیم. سپس گل دوم را به ثمر رساند و بالافاصله دروازه مان برای سومین بار باز شد. آنها خیلی تهاجمی بازی کردند. ما در موقعیت‌های گلی که داشتیم بی دقت عمل کردیم. نتیجه قاطعی بود.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: لیورپول با قدرت بازی را شروع کرد و ما کمی ناهماهنگ بودیم. فرصت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل دست یابیم و از زیر فشار حریف خارج شویم.

گل چهارم لیورپول در حالی به ثمر رسید که بازیکنان بارسلونا متوجه شروع مجدد بازی نشدند. سرمربی اسپانیایی درباره این گل گفت: گل چهارم من را شگفت زده کرد. متوجه نشدم کرنر مستقیم بود یا غیر مستقیم‌.

والورده درباره برتری تیم حریف اظهار کرد: نمی‌توانیم بگوییم بازی برابر بود یا نه. زمانی که این چنین نتیجه را جبران می‌کنند دیگر حرفی باقی نمی‌ماند. اگر گلزنی می‌کردیم می‌توانستیم در فینال حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا