خرید تور تابستان ایران بوم گردی

5 ویژگی مهم تلگرام که باید بدانید!

رپورتاژ آگهی

تلگرام به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارد، در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان کسب کند و به یکی از برترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان تبدیل شود. با توجه به این محبوبیت لازم می‌دانیم تا بیشتر به دلایل امتیاز بالای تلگرام بپردازیم و با به دست آوردن آگاهی بیشتر از ویژگی‌ها و امکانات این پلتفرم، بهترین تجربه استفاده از یک پیام‌رسان خارجی را داشته باشیم. در این راستا آریاپی به عنوان سایت ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید قانونی نسخه پرمیوم تلگرام و خرید شماره مجازی تلگرام فعالیت می‌کند و سعی بر این دارد که با ارائه این خدمات به کاربران ایرانی، امکان استفاده حداکثری از امکانات این اپلیکیشن را برای ایرانیان فراهم کند. حال در ادامه این نوشته بیشتر با این امکانات و ویژگی‌های تلگرام آشنا می‌شویم:

5 ویژگی‌ و قابلیت مهم تلگرام

تلگرام از جمله پیام‌رسان‌هایی است که در طول این چند سال اخیر پیشرفت زیادی کسب کرده و حتی در سال 2022 با ارائه نسخه پرمیوم قدمی دیگر در پیشرفت و توسعه خود برداشته و اکنون با این نسخه بیش از پیش محبوب شده است. دلیل افزایش این محبوبیت، با وجود اضافه شدن نسخه پرمیوم، این است که هیچ یک از امکانات قبلی تلگرام پرمیوم نشده‌اند و تنها اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید، خاص و منحصربه‌فرد موجب پا به عرصه گذاشتن نسخه پرمیوم تلگرام شده است. حال در ذیل به 5 ویژگی مهم تلگرام می‌پردازیم:

تعویض شماره تلفن

برخلاف سایر پیام‌رسان‌ها شما با هر شماره موبایلی که در آن برنامه ثبت نام کنید، صاحب حساب کاربری می‌شوید و در صورت انتقال مالکیت سیم کارت مربوطه، تعویض سیم کارت و یا حتی گم کردن آن با مشکلاتی در اکانت کاربری خود مواجه می‌شوید و اگر بخواهید با گوشی دیگری وارد اکانت خود شوید یا پس از حذف و نصب مجدد به اکانت خود دسترسی پیدا کنید، به یک سری مشکلات و دردسرها برخورد می‌کنید. در این مسیر یکی از ویژگی‌های خوبی که تلگرام دارد و آن را از دیگر پیام‌رسان‌ها متمایز می‌کند، امکان تعویض شماره اکانت بدون حذف تاریخچه پیام‌ها است. برای این منظور کافی است در تنظیمات تلگرام وارد بخش Change Number شوید و دستورالعمل ارائه شده را دنبال کنید. به این ترتیب بدون حذف تاریخچه حساب کاربری، تمامی پیام‌ها و دیتاها به حساب کاربری جدید منتقل می‌شوند و شماره موبایلتان به مخاطبانتان اعلام می‌شود.

قابلیت پشتیبانی از چند حساب کاربری

از دیگر ویژگی‌های خوب تلگرام این است که اگر بخواهید چند حساب کاربری در تلگرام برای خودتان ایجاد کنید، تلگرام این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند؛ برای مثال برخی افراد که دارای کسب‌وکار شخصی هستند، با خرید شماره مجازی تلگرام از سایت‌های معتبر اقدام به ایجاد چند حساب کاربری در تلگرام کرده و با این روش کسب‌وکار خود را رونق می‌بخشند. البته شایان ذکر است که خرید شماره مجازی باعث مخفی ماندن هویت شما شده و قابلیت ارسال پیام به مخاطبین کسب‌وکار شخصی تا محدوده تعیین شده تلگرام را ایجاد می‌کند؛ بنابراین با این روش می‌توانید بدون نیاز به خرید سیم کارت و مشکلات ناشی از درج چند سیم کارت در گوشی موبایل، چند حساب کاربری تلگرام برای خود ایجاد کنید.

گفت‌وگوی مخفیانه (Secret Chat)

اگر تاریخچه پیام‌های شما با دیگران حاوی اطلاعات مهمی است و یا دوست ندارید گفت‌وگوی شما در این پیام‌رسان و حساب کاربری طرف مقابل گفت‌وگو ذخیره شود، کافی است سراغ سکرت چت یا همان گفت‌وگوی رمزی و مخفیانه تلگرام بروید و با تعیین بازه زمانی برای حذف پیام‌ها (به عنوان مثال حذف پیام پس از 5 ثانیه) به طور مستمر از قابلیت حذف پیام‌ها بهره‌مند شوید. نکته قابل توجه اینکه در سکرت چت امکان گرفتن اسکرین شات از صفحه چت وجود ندارد و هیچ یک از پیام‌های این بخش از تلگرام در سرورهای شرکت ثبت نمی‌شوند. برای شروع گفت‌وگوی مخفیانه روی اسم مخاطب کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه چت در بالای صفحه، سه نقطه را انتخاب نمایید. سپس با انتخاب گزینه Start Secret Chat وارد صفحه گفت‌وگوی مخفیانه شوید.

امکان سفارشی‌سازی ظاهر

شما می‌توانید تم پیام‌رسان تلگرام را به صورت سفارشی‌سازی تغییر داده و بر روی رابط کاربری تلگرام خود اعمال کنید؛ بنابراین با این شیوه هر شخصی می‌تواند تم شخصی خود را داشته باشد و ظاهر تلگرام خود را از ظاهر تلگرام دیگران متفاوت کند. برای ایجاد تم جدید باید وارد تنظیمات و قسمت Theme شوید و پس از آن گزینه Create New Theme را انتخاب نمایید. در این بخش می‌توانید با نقاشی و طراحی رابط کاربری پیام‌رسان را خود مشخص کرده و ریزترین قسمت آن را سفارشی کنید. پس از اینکه تغییر تم را اعمال کردید، در همان بخش تنظیمات وارد Chat Background شوید و پس زمینه را نیز تغییر دهید. به این شیوه شما تم و پس زمینه خاص خود را برای تلگرام خواهید داشت.

آپشن‌های اضافی چت

تلگرام ویژگی‌های کاربردی زیادی دارد؛ اما ما در این مطلب تنها به چند آپشن و قابلیت این پیام‌رسان و برتری آن نسبت به پیام‌رسان‌های دیگر اشاره کردیم. آخرین ویژگی از تلگرام که در این بخش بررسی می‌کنیم، قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده و دسته‌بندی چت‌ها است. شما می‌توانید پس از ارسال پیام به دیگران، آن را حذف و یا تا 48 ساعت ویرایش کنید؛ البته به هنگام ویرایش تگ ویرایش شده (Edited) به پایین پیام اضافه می‌شود. همچنین امکان گروه‌بندی چت‌ها در چند پوشه برای دسترسی راحت‌تر به چت‌ها، از دیگر مشخصات بسیار خوب تلگرام محسوب می‌شود و برای مدیریت کاربرانی که کسب‌وکاری در این اپلیکیشن دارند، مفید است. در کنار این قابلیت، تلگرام پین کردن 5 چت در نسخه معمولی و 10 چت در نسخه پرمیوم را فراهم کرده تا کاربران از این طریق به چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های مهم خود زودتر دسترسی پیدا کنند.

آریاپی؛ ارائه دهنده خدمات خرید شماره مجازی و نسخه پرمیوم تلگرام

تلگرام با کسب بیشترین امتیاز در بین پیام‌رسان‌های معروف، روزبه‌روز مسیر رشد و توسعه را با سرعت بالایی طی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که هر سال شاهد به‌روزرسانی‌ها و افزوده شدن امکانات و قابلیت‌های جدید به این پیام‌رسان هستیم. حال با اضافه شدن برخی امکانات خاص به نسخه پرمیوم، طرفداران این اپلیکیشن هر روز بیشتر می‌شود و حتی برخی افراد با خرید شماره مجازی تلگرام اقدام به ساخت چند حساب کاربری برای توسعه کسب‌وکار و یا برخی اهداف شخصی می‌نمایند. در این راستا آریاپی با قراردادن کمترین و منصفانه‌ترین قیمت برای خرید شماره مجازی، رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کرده و به صورت آنی سفارش ثبت شده را نهایی می‌کند. همچنین این مرجع معتبر به عنوان برترین سایت ارائه دهنده خدمات ارزی در کشور، پشتیبانی 24 ساعته را برای پاسخ به سوالات و مشکلات سفارشات کاربران فراهم کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری‌های لازم انجام شود. با مراجعه به آدرس https://ariapay.io اطلاعات تکمیلی در این حوزه به دست آورید یا با کارشناسان آریاپی در ارتباط باشید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا