خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف شد: دیدار اصلاح طلبان شورای شهر با «یک عامل فتنه»!

سه سال پس از این که کاندیدایی که روزنامه ی کیهان او را مورد حمایت می خواند به ریاست جمهوری انتخاب شد و تعدادی از آنهایی که عوامل فتنه خوانده می شدند به وزارت و مسوولیت های مختلف رسیدند و چند ماه بعد از این که تعدادی از متهمان به فتنه گری به نمایندگی مجلس رسیده اند، یکی از اصولگرایان از دیدار «برخی اصلاح‌طلبان شورا با یک عامل فتنه» خبر داده است!

به گزارش انصاف نیوز، پرویز سروری، عضو اصولگرای شورای شهر تهران «از نشست برخی اصلاح‌طلبان شورا با یک عامل فتنه برای انتخابات هیئت رئیسه» خبر داده و گفته است: «این اقدامات به‌شکلی فرمان شورای شهر را در جاده‌های سیاسی کشاندن و سال آخر را به چالش‌های غیرمرتبط با فلسفه شورا منتقل کردن است».

خبرگزاری فارس می نویسد: رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: متأسفانه اخباری به دستمان می‌رسد که نشان می‌دهد خارج از شورای شهر پخت‌وپزهایی صورت می‌گیرد و افرادی فضای شورای شهر را به‌صورت سیاسی نگاه و با رویکردی سیاسی مسائل شورا را تعقیب می‌کنند.

وی گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران یک انتخابات داخلی و کاملاً مربوط به نمایندگان شورای شهر است اما وقتی عناصر خارجی وارد عمل و شخصیت‌های سیاسی وارد موضوع می‌شوند، نشان می‌دهد دیگر این موضوع یک نگاه شورایی نیست بلکه نگاهی سیاسی برای تصاحب قدرت است.

سروری اظهارداشت: نمایندگان شورای شهر نشان داده‌اند افراد مستقلی هستند و خودشان برای مدیریت شورای شهر تصمیم‌ می‌گیرند نه دیگران،‌ در عین حال نیز مداخله‌ مجموعه‌های غیرمرتبط با شورا و اعمال نظر آنها را یک خطر برای شورا و یک ضایعه برای فلسفه نمایندگی می‌دانم.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: پیشنهادم این است که وارد فاز سیاسی کردن این موضوعات نشوند، این‌ها از یک منظر تخصصی و فنی بحث نمی‌شود و کاملاً مباحث سیاسی و یک عقده‌گشایی است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا