خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله تسنیم به میرحسین

خبرگزاری اصولگرای تسنیم نوشت: کمتر بیانیه‌ای در تاریخ سیاسی ایران می‌توان یافت که مانند بیانیه امروز میرحسین موسوی مخرج مشترک آمال و مدعاهای منافقین و صهیونیست‌ها و آمریکا و آل‌سعود و داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در منطقه باشد.

کمتر بیانیه‌ای را می‌توان یافت که در عین حال هم علیه ایران و هم علیه اسلام صادر شود.

بیانیه امروز موسوی مشخصاً یک بیانیه تروریستی است؛ بیانیه‌ای که تمام اقدامات ایران در منطقه علیه تروریسم گروه‌های کوچک و بزرگ مانند جبهه النصره و داعش و دولت‌هایی مانند آل‌سعود و صهیونیستها و آمریکا را زیر سؤال می‌برد و آنها را کج‌روی می‌خواند و از دیگر سو، شهدای گرانقدری مانند مدافعان حرم را با سخیف‌ترین الفاظ نکوهش می‌کند، الفاظی که پیش از این غیر از یک بار که از دهان ترامپ خارج شده بود، حتی از سران رژیمی مثل آل‌سعود نیز صادر نمی‌شد!

این بیانیه با قلب معانی و انتصاب صفات برازنده رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی و تحریف تاریخ، هیچ مشابهتی با بیانیه‌های سیاسی و حتی بیانیه یک اپوزیسیون سیاسی جمهوری اسلامی ندارد، بلکه ماشۀ اتهام را بر سر انسانیت گذاشته و در مقام یک مدافع تمام‌عیار برای داعشی‌ها و مدافعانش در آمده است.

این بیانیه در دفاع از منافع شمرهای دوران و در نکوهش فداکاری مدافعان حرم آنگاه معنادارتر می‌شود که بدانیم در سالروز عاشورای حسینی(ع) صادر شده و همزمان با دفاع از هتک حرمت این روز در سال 88 توسط برخی حامیان موسوی، در خدمت جانبداری از گروهکی  که رسماً دسته‌هایی با نام شمر هم تشکیل می‌داد در آمده است.

چنین بیانیه‌ای به هیچ صورت نمی‌تواند ذیل دسته‌بندی‌های سیاسی مرسوم جای بگیرد؛ بدین معنا که افرادی مانند آقای خاتمی و برخی دیگر از اصلاح‌طلبان که در خفا مدعی انتقاد نسبت به رفتارهای موسوی هستند اما در علن و جلوت از اعلان آن خودداری می‌کنند، اینجا نمی‌توانند هیچ استدلالی برای سکوت فراهم کنند، عدم مرزبندی امثال آقای خاتمی با این بیانیه به‌معنای عدم مرزبندی لازم با چنین متنی تلقی خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ببخشید اراذل و اوباش به معترضان به تقلب حمله کردند تسنیم جان : لااقل آزاده باشید: برده نباشید

    5
    2
  2. بنویسید حمله میرحسین به ارزشها به شهدا به دفاع از ناموس وطن به جای این تیترهای هدف دار جرات داشته باشید مکنونات قلبی خود را آشکارا بیان کنید و هزینه اش را هم بپردازید که البته از جماعت اصلاح طلب چنین انتظاری بعید است

    1. شعار و شعار و شعار .. . ودیگر هیچ ! . مگر هر کس از وطن دفاع کرد باید هموطنش را هم مضروب و مجروح کند ؟ یا ماورای نقد می شود ؟ یا ورای قانون ؟ و حتی فراتر از دین و شرع ؟ چرا فکر می کنید با تهدید دیگران به پرداخت هزینه (با غرور و مباهات مستانه)، جز رسوایی قدرت و زورتان در مقابل انسانیت و وجدان ، نتیجه دیگری میگیرید ؟
      امام حسین تنها وقتی طرف مقابل به زنها و بچه ها حمله کرد گفت : لااقل آزاده باشید و معلوم است که مقصود ایشان بخاطر حمله به خانواده خودش یا حتی جایگاه آنها نبود، چونکه طرف مقابل را فارغ از دین معرفی کرد و شخص بی دین که به خاندان حسین علیه السلام احترام جداگانه نمیگذارد تا حمله اش بخاطر ویژگی این خاندان ناآزادگی باشد و ترک آن بخاطر آزادگی از آنها خواسته شود . بلکه به بی سلاحان و زنان و … حمله کردن آزاده نبودن است پس به ایشان فرمود : اگر دین ندارید و به جهان دیگر هم اعتقاد ندارید، پس در همین دنیایتان آزاده باشید

    2. هزینه اش؟؟ مگر هزینه اش چیست بانوی معترف ؟؟ نکند خدای نکرده زندانی سیاسی و عقیدتی داریم مثل زمان شاه ؟؟ یا منظور شما از هزینه مواردی مانند ترور حجاریان و قتلهای زنجیره ای هست ؟؟

  3. خانم یا آقای نوشین ، اشتباه متوجه شدید و تیتر درباره یادداشت موسوی نیست که اساسا جسارت منتشر شدنش و تحمل هزینه انتشارش از سوی مدعیان دروغین انقلاب مردم وجود نداره بلکه صرفا درباره واکنش خبرگزاری حکومتی تسنیم به اون یادداشته که برعکس اون قابل انتشاره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا