خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود عباس اسماعیل بیگی به ورزشگاه ها ممنوع شد ؛ حکم سنگین برای لیدر جنجالی پرسپولیس

ورود عباس اسماعیل بیگی به ورزشگاه ها ممنوع شد تا لیدر پرسپولیس که سابقه حمله به علی دایی و حضور در سوریه برای دفاع از حرم را نیز دارد نقره داغ شود.

به گزارش انصاف ورزشی، عباس اسماعیل بیگی رییس کانون هواداران پرسپولیس که تقریبا بین تمامی اهالی فوتبال و حتی هواداران پرسپولیس شحصیتی منفور محسوب می‌شود، حالا با حکم کمیته اخلاق از ورود به ورزشگاه ها منع شده است.

اسماعیل بیگی که به بی ادبی، استفاده از شعارهای رکیک در استادیوم ها و جنجال های ریز و درشتی شهره است سوابق عجیب و غریبی دارد.

این لیدر فوتبال در سال 1388 و در اعتراض‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری مقابل دوربین های صداوسیما به عنوان یک شهروند معمولی ظاهر شد و گفت آتش زدن اتوبوس و شکستن شیشه بانک ربطی به انتخابات ندارد. او همچنین در دو نوبت به دلیل کتک کاری با علی دایی و احمدرضا عابدزاده خبرساز شده بود.

این شخصیت منفور دنیای فوتبال سال 1395 به یکباره در سوریه حاضر شد و ادعا کرد که میخواهد مدافع حرم شود اتفاقی که حتی برخی از خبرگزاریها از آن با افتخار یاد کردند و اسماعیل بیگی را تحسین کردند.

حالا اما ورود عباس اسماعیل بیگی به ورزشگاه ها ممنوع شد و لیدری که بارها به دلایل مختلف با محرومیت رو به رو شده، فعلا حق هیچ گونه فعالیت فوتبالی را ندارد.

براساس کمیته اخلاق ممانعت از هرگونه فعالیت وی در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات از سوی سازمانهای لیگ فوتبال و فوتسال، هیأت های فوتبال، کمیته ها و دپارتمانهای فدراسیون و … تا پس از اجرای رأی در دستور اجرای احکام کمیته اخلاق قرار دارد.

ورود عباس اسماعیل بیگی به ورزشگاه ها ممنوع شد ؛ حکم سنگین برای لیدر جنجالی پرسپولیس
ورود عباس اسماعیل بیگی به ورزشگاه ها ممنوع شد ؛ حکم سنگین برای لیدر جنجالی پرسپولیس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از این آقا بی اخلاق تر شما هستید جناب مثلا انصاف نیوز. از همه عکس های یه نفر در عالم فوتبال عکس ایشان در دفاع از حرم را می گذارید.

    26
    35
  2. بهرحال ایشان مدافع حرم بوده قرار نیست همه مدافعان حرم نماز شب خون باشن بعضی هم اینطوری هستند.

    20
    18
  3. باشگاه پرسپولیس محل تجمع یکسری لات و چاقوکش و دلال و فاسد و دزد شده. هیچ‌کدوم از مقامات ورزشی و غیرورزشی هم پیگیری نمی‌کنه که چرا این‌جوریه.

    15
    10
  4. انصاف نیوز نگو
    شاخه خبری اسرائیل بگو

    نه این عکس
    ک خیلی از مطالب دیگه تون هم همراه لجن پراکنی ب دین و انقلابه

    پول اسرائیلی نوش جون زن و بچه عواملتون

    8
    24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا