خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو اصلاح طلب به عضو اصولگرا: احمدی نژاد عامل اصلی فتنه است

یک عضو اصلاح طلب شورای شهر در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون نظارت شورا درباره دیدار برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر با یکی از عوامل فتنه گفت: ما فتنه گر واقعی را آقای احمدی نژاد می دانیم.

غلامرضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در پاسخ به این پرسش که اظهار نظر پرویز سروری درباره دیدار برخی از اعضای اصلاح طلب با یکی از عوامل فتنه گفت: عامل اصلی فتنه آقای احمدی نژاد است و اگر دیداری هم باشد آقایان دلواپس با احمدی نژاد دیدار داشتند و ما خبر نداریم.

این عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران تأکید کرد: از نظر بنده عامل اصلی فتنه آقای احمدی نژاد است و ما با او دیدار نداشتیم.

پرویز سروری- رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از نشست برخی اصلاح‌طلبان شورا با یک عامل فتنه برای انتخابات هیئت رئیسه خبر داده و گفته است: این اقدامات به‌شکلی فرمان شورای شهر را در جاده‌های سیاسی کشاندن و سال آخر را به چالش‌های غیرمرتبط با فلسفه شورا منتقل کردن است.

این عضو شورا همچنین گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران یک انتخابات داخلی و کاملاً مربوط به نمایندگان شورای شهر است اما وقتی عناصر خارجی وارد عمل و شخصیت‌های سیاسی وارد موضوع می‌شوند، نشان می‌دهد دیگر این موضوع یک نگاه شورایی نیست بلکه نگاهی سیاسی برای تصاحب قدرت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب انصاری دقیقا حرف همه مخالفان احمدی نژاد را زدند
    احمدی نژاد عامل اصلی فتنه بود و هنوز هم هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا