خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظریف متخصص تشخیص رسوایی المپیک نیست!

به گزارش انصاف نیوز، بعدازظهر امروز در صفحه ی منتسب به دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در کنار عکسی از «بهداد سلیمی»، وزنه بردار سنگین وزن ایران نوشته شده است:

«برای بهداد سلیمی عزیز قویترین مرد جهان از نظر تمام ایرانیان آرزوی موفقیت و سلامتی می کنیم. قطعا بزرگترین رسوایی برای المپیک ناداوری و حق خوری در حق بهداد سلیمی خواهد بود و تو همچنان برای ایران هم قهرمان هم پهلوان خواهی ماند. بهداد سلیمی باغیرت ظریف. التماس دعا»

آقای ظریف در مواردی تعلق این صفحه به خود را تکذیب کرده و این باز نیز اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه اعلام کرد: «محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد. هر گونه نقل قول از وزیر امور خارجه در این شبکه اجتماعی، به شدت تکذیب می شود».

پس از حذف شدن بهدا سلیمی از رقابت المپیک، موجی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ایرانی به راه افتاد تا رای هیات ژوری پذیرفته نشود و پیج منتسب به وزیر امور خارجه در همسویی با این موج، رای داوری را رسوایی المپیک خوانده بود.

کارشناسان احتمال می دهند که نوع واکنش و اعتراض سلیمی و هیات ایرانی به رای داوری، باعث محرومیت برای ورزش ایران بشود.

اعتراضات خارج از عرف و قانون در سالهای اخیر رواج پیدا کرده است.

حمله به سفارت عربستان از سوی جمعی افراطی از آخرین نمونه های رواج اعتراض هایی خارج عرف و قوانین است که تبعات بین المللی پیدا کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا