خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آلومینیوم اراک و هوادار 21 مرداد 1401

دو تیم آلومینیوم و هوادار امروز در اولین دیدار خود در فصل جدید به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده آلومینیوم اراک و هوادار 21 مرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم پخش زنده آلومینیوم اراک و هوادار امشب از ساعت 20:00 به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی آلومینیوم و هوادار 21 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده آلومینیوم اراک و هوادار 21 مرداد 1401

آلومینیوم اراک در چند فصلی که به لیگ برتر صعود کرده،‌ درخشش قابل توجهی داشته و هر فصل نتایجی بهتر از قبل کسب کرده است. تیم کوچک اراکی حتی فصل قبل با تنی چند از جوانان توانست به فینال جام حذفی برسد، گرچه در رقابت فینال برابر نساجی شکست خورد.

آلومینیوم حالا با یک کادر فنی و بازیکنان جدید که چند ستاره خارجی هم در بین آن‌ها به چشم می‌خورد برای فصل جدید برنامه‌های زیادی دارد. از سوی دیگر هوادار خوب فصل قبل رضا عنایتی که این روزها، سرمربی قهرمان جام جذفی؛ یعنی ساکت الهامی را به استخدام درآورده است، بعد از اردوی ترکیه به نظر اوضاع خوبی دارد.

دو تیم پیش از این 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 2 پیروزی برای هوادار و 1 پیروزی برای آلومینیوم بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی آلومینیوم و هوادار در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال آلومینیوم و هوادار 21 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا