خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401

نفت مسجد سلیمان امشب در اولین بازی فصل جدید به مصاف تیم تازه صعود کرده مس می‌رود. برای تماشای پخش زنده نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و مس کرمان امشب از ساعت 20:30 در اولین دیدار خود در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401

نفت مسجد سلیمان فصل گذشته با هزاران چالش و زحمت توانست خود را در لیگ برتر حفظ کند، آن هم به سختی و با تغییر مربی در چند هفته پایانی لیگ! تیم مسجد سلیمانی حالا در فصل جدید باید برای نتایج بهتری تلاش کند.

از سوی دیگر مس کرمان، تیم خوب سالیان نه چندان دور لیگ برتر، که چند سالی از سطح اول رقابت‌های فوتبال ایران دور بود، با سرمایه‌گذاری مناسب و یک برنامه دقیق توانسته به لیگ برتر بازگردد.

فوتبال کرمان در چند سال اخیر با سرمایه‌ مناسبی که دریافت کرده چند تیم ریشه‌دار به فوتبال ایران معرفی کرده و ستارگان جدیدی هم به لیگ و تیم ملی ارائه کرده است. حال بعد از گل گهر و مس رفسنجان، نوبت به مس کرمان، تیم قدیمی و ریشه‌دار ایرانی رسیده تا بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و درخشش پیشین خود را تکرار کند.

برای تماشای پخش زنده بازی نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20:30 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال نفت مسجد سلیمان و مس کرمان 21 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا