خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض «اساتید بسیجی» به میرحسین: پیرمرد متوهم قرار بود ایران را ویران کند!

متن کامل بیانیه‌ی «اساتید بسیجی» در اعتراض به نوشتار تازه‌منتشرشده‌ی میرحسین موسوی را که شامل اتهامات و توهین‌هایی علیه اوست به نقل از خبرگزاری اصولگرای فارس می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ

سلام بر حسین شهید و رهروان پاکش که عمرشان در جهاد فی سبیل الله گذشت و عاقبت به سرور و سالار خود رسیدند.

سلام خدا بر ارواح طیبه شهدای وطن و شهدای حرم، و لعن و نفرین بر خود فروختگان و مزدوران.

سلام بر مجاهد شهید، بر سرباز ولایت، سردار شهید حاج حسین همدانی، و لعنت خدا بر یاوه گویان فتنه گر.

سلام بر شهیدی که سالها پس از عروج عارفانه اش نیز، خون پاکش درحال حماسه سازیست، روباه پیر شیطان صفت را از لانه خود بیرون کشیده و رسوا می‌کند و لعنت خدا بر روسیاهان امروز که کارنامه های مردودی آن ها هر روز سیاه و سیاه تر می گردد.

درود خداوند تا قیامت بر شیر مردی که در ۵ جبهه خوش درخشید و از حضور در هیچ میدان جهادی فروگذار نکرد، در میدانهای مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها و منافقین، دفاع مقدس، فتنه ۸۸ و دفاع از حرم نامی به اشتراک می درخشد و آن، نام حبیب سپاه حاج حسین همدانیست.

در روزهایی که ایران و ایرانی عزادار و سیاه پوش حسین (ع) بوده است، پیرمرد متوهم و پریشان حال فتنه ۸۸، که ماموریت ویرانی ایران را داشت و قرار بود ایران را ویران کند و کاری کند مردم ایران خانه هم را خراب کنند و به روی هم تیغ بکشند؛ چنانکه در سوریه فتنه داعش چنین کرد، از سر عجز و احساس پوچی زبان به بیانی باز کرده است که او را رسواتر از قبل و ذلیل تر از هر زمان نشان داد.

میرحسین موسوی و اربابانش به ویرانی ایران امیدها بسته بودند و از شکست پروژه کلافه اند و هر زمان فرصت پیدا کنند، عقده دل باز می کنند.

جناب میرحسین تو را چه به صحبت در مورد افتخار؟ تو چه میدانی افتخار چیست؟ البته از کسی که حمله‌کنندگان به خیمه‌های عزای حسین بن علی (ع) در عاشورای ۸۸ را مردان خداجو خواند، انتظاری بیش از این نیست، منجلابی که تو گرفتار آنی انتها ندارد و تو را هر روز پایین تر می کشد و این سزای تقابل با ولایت است.

ما افتخار را از آن کسانی می دانیم که شرافتمندانه و عزتمندانه و در اوج اخلاص به پیشواز مرگ رفتند و آن را در آغوش کشیدند تا زن و کودک این مرز و بوم را به اسیری نبرند، از این پس خاموش باش و سکوت اختیار کن تا صبر این ملت لبریز نشده است، شهدا خط قرمز این ملتند.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، یک بار دیگر انزجار خود را از سران فتنه و اربابان نجسشان اعلام نموده و دوشادوش ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، فریادهای رسای ” مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر فتنه گر” سر می دهیم.

زنده نگه‌داشتن نام، راه، سیره و فداکاری شهیدان به‌ویژه شهید سردار همدانی را از وظایف ملی و اسلامی خود می دانیم و اجازه نمی دهیم که قلم‌ها و زبان‌های ناپاک، این حماسه را به فراموشی کشانده و یا تحریف نمایند و اطمینان داریم خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی خواهد داشت».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امثال شما محصولات سهمیه رو در کلاسها زیاد دیدیم وقتی یک جزوه ده صفحه ای از بدیهیات اما به شکل مغلوط و منسوخ حاصل یک ترم حضورتون در کلاس بود با لابد تعهدی که جایگزین تخصص قرار بود بشه

    8
    1
  2. سلام‌‌درآن‌انتخابات‌یا‌باید‌احمدی‌نژاد
    را‌رد‌صلاحیت‌‌میشد‌یاموسوی
    را‌تا‌این‌موارد‌پیش‌نمی‌آمد‌‌‌‌‌درامریکا
    ترامپ‌را‌با‌آن‌یال‌وکوپال‌به‌دادگاه
    احضار‌میکنندحال‌چه‌به‌حق‌چه‌ناحق
    تفهیم‌اتهام‌میشودمگر‌چه‌اتفاقی
    میافتد‌در‌همین‌پاکستان‌هم‌مگر
    پرویز‌مشرف‌محاکمه‌نشد.مگر‌ذوالفقار
    علی‌بوتو‌…‌حال‌یامیبخشند‌یانه‌ضمنا
    موسوی‌هیچ‌ربطی‌با‌آذربایجان‌ندارد
    در‌دوران‌نخست‌وزیری‌اش‌هیچ
    قدمی‌برنداشت‌

    2
    4
  3. متوهم کدام طرف است : دولت امام زمان خوانده شده _ خواب صدیقی_ زنده شدن مصباح_ بشقاب خالی سر سفره برای ظهور _ معجزه خدا _ الهام خدا به قلب مردم_ هاله نور …… ؟؟؟؟؟

    8
    1
  4. ما در دین چیزی بنام گنبد و بارگاه نداریم که حالا بخاطر دفاع از آن بخواهیم سر این و ان منت بگذاریم و سیاستهای توسعه طلبانه خارجی خود را توجیه کنیم در وسایل الشیعه کتاب معتبر شیعه حدیث داریم روی قبر بیش از یک وجب بالا نیاید اتاق روی قبر ساخته نشود گچ کاری روی قبر نشود تمام این گنبد و بارگاهها که باعث وهن تشیع شده در زمان حکومت صوفی مسلک صفوی به تقلید از خانقاه ساخته شده و الان چون توهین به قبور است امکان برچیدن آن وجود ندارد پس هی مدافع فلان مدافع بهمان نکنید در مورد خطر داعش سه هزار کیلومتر آن طرف تر هم اگر بعد چهل سال با این همه نیروهای نظامی در یگانها و سازمان های متعدد با توپ و تانک موشک کشتی حریف یک گروهک تروریستی در مرزهای کشور نشیم همان بهتر که ناموس را ببرند که ما چقدر بی عرضه هستیم در ضمن مردم ایران اصلا روحیه دفاع از شخصیت خود را ندارند همین که در کشور گفته شود از فلان موضوع حرف نزنید همه ساکت می شوند ولی در غرب کاملا بر عکس است اگر موضوع ممنوع شود همه در مورد آن بحث می کنند متاسفانه در این موارد نجابت به ضرر مردم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا