خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکر فرزانه فصیحی از گزارشگر ایران اینترنشنال و اعتراض به عدم پخش مسابقه اش از صداوسیما

تشکر فرزانه فصیحی از گزارشگر ایران اینترنشنال آیدین مقیمی پس از آن اتفاق افتاد که مسابقه فینال و مدال آوری وی در بازی های اسلامی از صداوسیما پخش نشد.

به گزارش انصاف ورزشی، فرزانه فصیحی دونده سرعت پرافتخار ایران که یکی از پرچمداران کاروان ورزش ایران در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی در قونیه بود، توانست با شکستن رکورد ایران و ثبت زمان 11:12ثانیه به مدال نقره این رقابت ها برسد.

اما هیچکدام از رقابت های فصیحی از صداوسیما پخش نشد و این درحالی است که شبکه‌ی ماهواره‌ای ایران اینترنشنال این رقابت را با گزارش آیدین مقیمی گزارشگر ورزشی سابق صداوسیما پوشش داد و همین مساله واکنش فصیحی قهرمان ارزنده ایران را برانگیحته است.

فصیحی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

«تجربه اولین فیلم مسابقه‌ام با صدای گزارشگر ایرانی و اونم چه کسی؛ آیدین مقیمی لذتی که سالها خودم، خانوادم و تمام مردم ایران از اون محروم بودن لذت دیدن تلاش، خنده و اشک های دختر ایرانی… تقدیم به شما

پ.ن: شاید بهانه نوع پوشش رقبای من در مسابقات خارجی رو برای پخش نکردن هی تکرار کنن اما دلیل به تصویر نکشیدن مسابقات داخل ایران رو هنوز کسی نمی‌دونه»

این پیام فصیحی بعد از افتخارآفرینی نشان می‌دهد زنان ورزشکار ایرانی تا چه اندازه از تبعیض‌ها و بی‌توجهی‌ها گله مندند.

تشکر فرزانه فصیحی از گزارشگر ایران اینترنشنال و اعتراض به عدم پخش مسابقه اش از صداوسیما
تشکر فرزانه فصیحی از گزارشگر ایران اینترنشنال و اعتراض به عدم پخش مسابقه اش از صداوسیما

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تنها چیزی که در سایت شما نیست انصاف است
    خیلی ذوق زده شدید که رسانه عربستان زیر سلطه ملکه انگلیس اسمش برده شده

    5
    5
  2. تبریک مارابابت تلاش ومدال باارزش نقره ات رابپذیرامابهیچ وجه انتظارنداشته باش زنان نامحرم باشورت ورزشی ازصداوسیما پخش شودوارزش هرفردقبل ازمهارتش چه درصدایش درگویندگی چه مقام ورزشی به اعتقادات وخدمت به میهنش برمی گرددوشمانماینده وگوینده ازطرف علایق مردم ایران نیستی وبهتراست درمواردی که خارج ازامورات ورزشی وتخصصیت هست اظهارنظرنکنی چراکه بسرعت اطهارنظرهای ناشیانه موردسواستفاده قرارمی گیردومانع پیشرفتت می شود

    3
    9
    1. فکر کنم دوستان وقت نداشتن کامل بخونن ، مسئله فقط پخش این مسابقه نیست ، مسابقات داخلی با پوشش زنان رو هم پخش نمی کنن ، از وزارت ورزش هم هم‌هیچ مقامی بعد از کسب مدال به ایشون تبریک نگفته، مسئله تبعیضه فقط برای زنان ‌و فقط برای ورزش نیست متاسفانه..

      4
      3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا