خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست ؛ مهاجم موعود بالاخره آمد

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست تا نهایتا طلسم خرید مهاجم برای پرسپولیس بشکند و مهاجم سابق تیم های پی اس وی آیندهوون و بوخوم، سرخ‌پوش شود.

به گزارش انصاف ورزشی، خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس تبدیل به یک پروژه عجیب و غریب و طولانی مدت شد؛ پروژه‌ای محبوب برای دلال ها که کار را برای مدیران سرخ های پایتخت سخت کرده بود.

حالا و پس از آنکه چندین اسم از جمله کاسیانو، مانگا و … مطرح و کنسل شدند، سرانجام یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست تا مهاجم سابق آیندهوون هلند شاگرد یحیی گل محمدی بشود. مهاجمی با ارزش دو میلیون یورویی که اصلا ارزان به فوتبال ایران نیامده است.

یورگن لوکادیا ۲۸ ساله و هلندی سالهای زیادی از فوتبال خود را در پی اس وی آیندهوون هلند گذراند و سپس به برایتون انگلیس پیوست که نتوانست روزهای درخشانی را رقم بزند؛ او سپس در فصل گذشته به بوخوم آمد ولی در آلمان نیز زیاد پرفروغ نبود اما توانست دروازه دورتموند و بایرن بزرگنرین تیم های بوندسلیگا را باز کند. البته او پیش از این سابقه حضور قرضی در هوفنهایم در بوندسلیگا را نیز تجربه کرده بود.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس امروز این قرارداد را به شکل رسمی اعلام کرد و در حساب رسمی اینستاگرام خود نوشت: «یورگن لوکادیا از حالا یک سرخپوش است به پرسپولیس خوش آمدی»

احتمالا لوکادیا آخرین خرید سرخ ها در بازار نقل و انتقالات بود و در کنار سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی، علیرضا بیرانوند به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی 9 خرید پرسپولیس در این فصل به حساب می‌آیند.

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست ؛ مهاجم موعود بالاخره آمد
یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست ؛ مهاجم موعود بالاخره آمد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا