خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقلال 0 سپاهان 2 | شکست مدافع عنوان قهرمانی بعد از یازده ماه

استقلال 0 سپاهان 2 مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فصل جدید را با یک شکست ناامیدکننده مقابل سپاهان و شاگردان ژوزه مورایس پرتغالی در آزادی آغاز کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، دو تیم استقلال و سپاهان برگزار کننده دیدار افتتاحیه‌ی لیگ برتر در فصل 1402_1401 بودند که به نوعی دربی مربیان پرتغالی تازه وارد به فوتبال ایران بود.

این دیدار از ساعت 19:00 و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد و شاگردان مورایس توانستند با دو گل یاسین سلمانی و رامین رضایین با دو گل استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی را در خانه مغلوب کنند.

استقلال که در این فصل و پس از رفتن فرهاد مجیدی با ریکاردو ساپینتو وارد لیگ برتر شده‌اند در دیدار اول بدجور قافیه را به رقیب سنتی اصفهانی واگذار کردند و شکست تلخی را تجربه کردند.

آبیهای پایتخت که این فصل در خط حمله با حضور سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، محمد محبی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، کوین یامگا، مهدی قائدی و رضا میرزایی ترکیب بسیار خوبی در اختیار دارند، شروع ناامیدکننده‌ای را در لیگ داشتند.

اما سپاهانی ها با مربیگری ژوزه مورایس دستیار سابق مورینیو و بازیکنان خارجی و ایرانی باکیفیت لیگ را با یک پیروزی ارزشمند آغاز کردند تا از همین ابتدا اسب خود را برای قهرمانی زین کنند.

این شکست اولین شکست آبی ها در لیگ برتر پس از بیش از یک سال است آبیها آخرین باخت خود در بازی های رسمی را نیز 22 شهریور در بربر الهلال عربستان تجربه کرده بودند.

 استقلال 0 سپاهان 2 | شکست مدافع عنوان قهرمانی بعد از یازده ماه
استقلال 0 سپاهان 2 | شکست مدافع عنوان قهرمانی بعد از یازده ماه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا