خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401

دو تیم آرسنال و لستر امروز هفته دوم لیگ جزیره به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

آرسنال امروز در استادیوم امارات و از ساعت 18:30 میزبان لسترسیتی جذاب برندن راجرز است که البته مانند فصل قبل باز هم تضعیف شده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401

آرسنال شدیدا تقویت شده میکل آرتتا که با جذب چند ستاره جدید مانند فابیو ویرا، گابریل ژسوس، زینچنکو و چند جوان به کلی متحول شده، در رقابت‌های دوستانه پیش فصل نیز بسیار امیدوارکننده ظاهر شد و عملکردی جذاب داشت. آن‌ها در هفته اول جزیره نیز در خانه کریستال پالاس پاتریک ویرا با نتیجه 2 بر 0 پیروز شدند که نتیجه امیدوارکننده‌ای به نظر می‌رسد.

لسترسیتی برندن راجرز اما که در هفته اول به تساوی 2 بر 2 با برنتفورد در کینگ‌پاور رضایت داده، این روزها در شوک جدایی کسپر اشمایکل، دروازه‌بان نامی خود و یکی از اعضای تیم طلایی قهرمان جزیره است!

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم نیز 4 پیروزی برای آرسنال و 1 پیروزی برای لسترسیتی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال آرسنال و لسترسیتی 22 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا