خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401

من سیتی امروز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر جزیره به مصاف بورنموث می‌رود. برای تماشای پخش زنده منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401 با ما باشید.

منچسترسیتی وحشتناک پ گواردیولا که حالا به نابودگری به نام هالند تجهیز شده،‌ امروز از ساعت 18:30 به وقت ایران در اتحاد میزبان بورنموث تازه لیگ برتری شده اسکات پارکر است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401

من سیتی همواره ناکام سالیان اخیر که هر ساله با هزینه‌هایی گزاف تنها به خیل ستارگان خود می‌افزاید، امسال با تحولی شگرف و تغییر سه چهار مهره کلیدی، برای فصل جدید رقابت‌ها آماده می‌شود. آن‌ها در تور پیش‌فصل عملکرد خوبی داشتند و هفته اول نیز در لندن با نمایشی قابل قبول، وستهم قدرتمند دیوید مویس را با 2 گل هالند شکست دادند و کلین‌شیت نیز کردند.

البته که بورنموث نیز بعد از بازگشت به جزیره، در همان هفته اول ما را شگفت‌زده کرد و با دو گل استون ویلای استیون جرارد را شکست داد که به نظر تیم قدرتمندی می‌رسد.

نکته آماری مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اما اینکه هر 11 تقابل دو تیم در 8 سال اخیر را من سیتی برده و هیچ نتیجه‌ای جز این ثبت نشده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و بورنموث 22 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا