خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و صنعت نفت 22 مرداد 1401

امروز در اولین دربی فصل، دو تیم خوزستانی فولاد و صنعت نفت به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده فولاد و صنعت نفت 22 مرداد 1401 با ما باشید.

فولاد خوزستان، تیم جذاب جواد نکونام و تنها نماینده ایران در آسیا که با اقتدار از گروه خود صعود کرد، امروز باید ورزشگاه فولاد آرنا میزبان صنعت نفت آبادان باشد. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و صنعت نفت 22 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده فولاد و صنعت نفت 22 مرداد 1401

تیم فولاد خوزستان در اولین بازی هفته لیگ بیست و دوم در اهواز و ورزشگاه خانگی اش میزبان نفت آبادان است. جواد نکونام و فولاد فصل نقل و انتقالاتی پر سر و صدایی را سپری کردند و گزینه های مورد نیاز این سرمربی اکثرا جذب شد. بدون شک فولاد در این فصل تیمی مدعی است و می کوشد تا از همین شروع کار، با پیروزی به استقبال لیگ برود. بدون شک نبرد با نفت آبادان کار سختی است اما عزم فولادی ها برای شروع خوب لیگ باعث می شود که آنها به هیچ چیزی جز پیروزی فکر نکنند.

در سوی مقابل نفت آبادانی قرار دارد که با سرمربی جدید خود به استقبال این فصل از مسابقات می آید. رضا پرکاس هدایت تیم آبادانی را برعهده دارد و بدون شک او نیز به دنبال یک شروع پر قدرت است. قطعا نبرد با فولاد در اهواز می تواند سختی های زیادی برای پرکاس و شاگردانش داشته باشد و از همین اول کار این تیم می تواند برابر یک تیم مدعی، محک خوبی بخورد. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد و صنعت نفت 22 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20:30 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال فولاد و صنعت نفت 22 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا