خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401

منچستریونایتد امشب در هفته دوم لیگ برتر به مصاف برنتفورد می‌رود. برای تماشای پخش زنده منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم برنتفورد و منچستریونایتد امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401

منچستر یونایتد اریک تن هاگ که در نقل و انتقالات نسبتا موفق عمل کرد اما در جذب اصلی‌ترین هدفش فرانکی دی‌یونگ تا امروز ناکام بوده، هرچه در تور پیش فصل با در هم کوبیدن لیورپول خوش درخشید و بازی‌های خوبی نشان داد، در شروع لیگ برتر مثل چند فصل قبل ناامید کننده بود.

شیاطین سرخ که به زحمت توانسته‌اند کریس رونالدو را به حضور در اولترافورد راضی کنند، در هفته اول رقابت‌ها و در ورزشگاه خانگی خود برابر برایتون شکست خوردند.

از سوی دیگر برنتفورد که از تیم‌های جذاب فصل گذشته لیگ بود، در هفته اول با تساوی برابر لستر عملکرد بهتری از من یونایتد داشته است. در 3 تقابل رودروی دو تیم در مدت اخیر نیز، من یونایتد دوبار پیروز شده و 1 بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و برنتفورد 22 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا