خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توهین نماینده «انقلابی» به میرحسین: موسوی مفلوک گرفتار مالیخولیای حاد است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده‌ی قم در «مجلس انقلابی» در واکنش به نوشتار میرحسین موسوی که اخیراً منتشر شده، گفت: مفلوکی که در مهلکه کیش شخصیت و ناکامی‌های نفسانی، گرفتار خودخوری، چالش‌های درونی و مالیخولیای حاد گردیده است، فکر می‌کرد که با ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب کند و دیده شود، ولی ناخواسته عِرق و غرور ملت غیور را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار نمود و در حقیقت با بروز مکنونات و باطن کریه خود، معدود طرفداران بی‌اطلاع از درونش را آگاه کرد و علیه خود برانگیخت.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به پیام اخیر میرحسین موسوی اظهار داشت: کسی که معاندان، اراذل و اوباش و هتاکان به عزا و عاشورای حسینی(ع) را در سال 88 «مردان خداجو» بنامد، مگر می‌تواند خشم و بغض خباثت‌بار خود را نسبت به شهدای مدافع حرم و سرداران شهید سلیمانی و همدانی مخفی کند؟

وی افزود: کسی که با عطش قدرت و شهوت ریاست و با حمایت آشکار سران نظام سلطه، 8 ماه مملکت اسلامی را به خاک و خون کشید، کسی که با دروغ و فریب و قربانی کردن جوانان مردم، انتقام رأی نیاوردن خود را از مردم گرفت، کسی که مجری بزرگترین نقشه نظام سلطه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است، مگر می‌تواند خشم خود را از بزرگ‌ترین سرداران و قهرمانان مقابله با جنگ نیابتی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل کتمان کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کسی که شعار محوری اراذل پیاده‌نظامش «نه غزه، نه لبنان» است مگر می‌تواند بغض و کینه خود را نسبت به ناجیان غزه و لبنان و نابودکنندگان داعش و تروریست‌های مزدور تکفیری کتمان کند.

ذوالنور بیان کرد: البته، مفلوکی که در مهلکه کیش شخصیت و ناکامی‌های نفسانی، گرفتار خودخوری، چالش‌های درونی و مالیخولیای حاد گردیده است، فکر می‌کرد که با ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب کند و دیده شود، ولی ناخواسته عِرق و غرور ملت غیور را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار نمود و در حقیقت با بروز مکنونات و باطن کریه خود، معدود طرفداران بی‌اطلاع از درونش را آگاه کرد و علیه خود برانگیخت، یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ «مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گرچه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید» (سوره مبارکه صف آیه 8).

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اگر عمیق‌تر به موضوع نگاه شود نمی‌توان این اقدام به‌ظاهر ناشیانه را بی‌ربط با اقدامات و تلاش‌های آمریکا در تشویق و وادار ساختن کشورهای عربی در ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی و پیاده‌سازی معامله قرن دانست.

وی خاطرنشان کرد: تخطئه و خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی، زیرسؤال بردن بیداری اسلامی، ترجمه پیام‌های مرتبط با فتنه88 و محتوای پیام اخیر، نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه غیرمرتبط باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای ذوالنور !
    شما که یک روز در میون حرفاتو پس میگیری و جرات عذرخواهی نکردن پس از یک انتقاد ساده به دولت رو هم نداری (یعنی ابطحی اصولگراهایی) به علل معلوم ، لطفا سکوت کنید تا کسانی که حرفاشون سنجیده و بعد از فکر و بدون پس گرفتن از ترسه یا حرف زدن از ترس، حرف بزنند

    7
    2
  2. جریانی که مالیخولیا و توهمات اون در حد « دیدن هاله نور و دیدن لبخند مصباح پس از فوت و اعلام زنده شدن چاوز در زمان ظهور برای کمک به امام زمان و الهام خدا دانستن نامه به اوباما و شنیدن یاعلی گفتن نوزاد در زمان تولد و بشقاب برای امام زمان گذاشتن بر سر سفره خود و … » هست بهتره اصلا و ابدا از کلمات توهم و مالیخولیا و … با این وضع روانی خودشون صحبت نکنند

    10
    2
  3. آیا آقای احمدی نژاد برگزیده از معجزه دعای مردم مومن و انقلابی به تعبیر بزرگان شما ، امثال اغتشاشگران عاشورای 88 و … را خود نیروهای امنیتی برای زمینه سازی برای برخورد با مردم عادی معترض معرفی نکرد ؟؟؟

    5
    2
  4. چه خوش گفت آن سفر کرده که:دعواهای ما دعوایی نیست که برای خدا باشد. این را همه از گوشتان بیرون کنید! همه‌تان همه ما، از گوشمان بیرون کنیم که دعوای ما برای خدا است، ما برای مصالح اسلام دعوا می‌کنیم. خیر! مساله این حرفها نیست. من را نمی‌شود بازی داد! دعوای خود من و شما و همه کسانی که دعوا می‌کنند همه برای خودشان است. …..هیتلر حاضر بود تمام بشر از بین برود، و خودش در آن قدرت همان آلمان باقی باشد. آن نژاد بالاتر و این چیزی که در مغز هیتلر بود در مغز همه شما هست! خودتان غفلت کرده‌اید. در مغز همه این مطلب هست که همه بروند و من [باشم‌]! تا نروید سراغ اینکه یک انصافی در کار باشد، یک توجهی به خدا در کار باشد. یک حسابی در کار باشد، که خودتان از خودتان حساب بکشید که من امروز می‌خواهم چه بکنم، می‌خواهم‌.(صحیفه امام خمینی » جلد ۱۴ » صفحه ۳۷۹) واقعا انصاف باید باشد. ولی نیست.!!
    دیدگاهتان را بنویسید

  5. حضور در سوریه ،بشاار اسد،پوتین نقطه ضعف اصولگرایان است .صددرصد هیچ وقت دوست نداشتند رسوایی اینها را به صورت داشته باشند ولی جبر زمانه و مسحور قدرت بودن باعث شد پی این رسوایی را به تن بمالند ولی حاضر نیستند هزینه این رسوایی بالا رود .رجوع شود به اعلام جرم علیه کرباسچی بخاطر یک انتقاد ساده از حضور در سوریه مردم ایران آگاه باشند نباید با این تشر ها میدان را خالی کنند. تنها گذاشتن میرحسین کسی که ۱۳ ساله برای ملت هزینه داده عین نامردی و عقوبت دنیوی و اخروی دارد هل جزا الاحسان الا احسان.

  6. این موجودات، زبانی بجز توهین و دشنام و فحش و اراجیف و جنون ندارند، لذا بنظرم لا علی المجنون حرج.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا