خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک اصولگرا: میرحسین موسوی روزهای آخر عمر خود را می‌گذراند!

یک فعال سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به یادداشت میرحسین موسوی که در روزهای اخیر منتشر شد، نوشته است که «موسوی به عنوان یکی از کسانی که جام زهر را به امام (ره) نوشاند و با استعفای رازآلودش در زمان امام (ره) یک دوره سکوت کرد پس از آن و بعد از کارنامه فتنه ۸۸ صفحات خیانتباری به آن افزود. او این روزها که روزهای آخر عمر خود را می‌گذراند، مشغول جمع کردن هیزم برای زیست در جهنم توهمات خود در آخرت است. بیانیه بیستم وی، یک قلم هیزم درشت از دروغ، تهمت و افترا به نظام و مردم است.فقط خداست که می‌تواند او را از این جهنم برهاند».

یادداشت محمدکاظم انبارلویی به نقل از روزنامه‌ی رسالت در پی می‌آید:

«۱- نقد بیانیه بیستم موسوی نوعی لگد زدن به یک مرده سیاسی است. این بیانیه آخرین میخ به تابوت اعتبار سیاسی او بود. این بیانیه، خوانشی نو از ۱۹ بیانیه کهنه موسوی است.

۲- بیانیه موسوی یک رونمایی از کارنامه آخر عمر سیاسی اش مبنی بر همگرایی با آمریکا و صهیونیسم بین‌المللی است. نقش او امتداد داعش در ایران و تخطئه بیداری اسلامی در جهان بود که در بیانیه به وضوح دیده می‌شود. دلیل حصر او همین بود که او با این بیانیه، آن را مستند کرد.

۳- از کسی که به اهانت‌ کنندگان به شعائر الهی عاشورا و حمله به مسجد و قرآن‌سوزی در عاشورای ۸۸ لقب «مردان خداجوی» داد و شرارت سیاسی منافقان، سلطنت‌طلبان، بیگانگان و ضد انقلاب را در تأیید خود و تبلیغ دروغ «تقلب»، در آخرین بیانیه خود مُهر تایید زد، نباید انتظار بازگشت داشت.
او همچنان زیر خیمه فتنه مشغول سرویس‌دهی به امپراتوری رسانه‌ای غرب است.

۴- بارها نوشته‌ام؛ تا از ارتباط تاجزاده با یحیی کیان تاج‌بخش عضو سیا و مشاور سوروس در ایران در فتنه ۸۸ پرده برداری نکنیم، نمی‌‌توانیم افعال و اقوال سیاسی او را تحلیل کنیم. در مورد موسوی هم تا از ارتباط او با اردشیر امیر ارجمند، عضو سیا و عضو منافقین به عنوان مشاور حقوقی او در ستاد انتخابات وی رمزگشایی نکنیم، نمی‌توانیم تحلیل کنیم موسوی تا کجا می خواهد با این ننگ ابدی ایستادگی در برابر جمهوریت و اسلامیت نظام پیش برود؟
این عربده کشی های سیاسی برای پنهان کردن رابطه ای است که از آن بوی تعفن، خیانت و جنایت استشمام می شود.

۵- کسی که در انتخابات ۸۸ قبل از پایان رأی گیری و قبل از شمارش حتی یک رأی از صندوق‌ها، خود را پیروز انتخابات اعلام کند، نشان می دهد که با جمهوریت نظام مسئله دارد. کسی که از داعش، بی‌پروا دفاع می‌کند و بر مدافعان حرم می‌تازد، از اسلام سعودی با بی‌حیایی دفاع می‌کند، با اسلامیت نظام مسئله دارد. تا این دو مسئله را حل نکند اصلاح‌طلبان را در اردوگاه اسلام آمریکایی به گروگان گرفته است. علت سکوت خاتمی، کروبی و ایضاََ مجمع روحانیون مبارز و شرکای سیاسی او همین است!
اگر از او تبرّی بجویند، یک مشکل دارند. اگر به او تولّی کنند، دو مشکل!
هیچ راه حلی برای این سه مشکل ندارند. یعنی درست همان چیزی که عباس عبدی از آن به عنوان ورود اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ به وادی «تناقضات» یاد می‌کند. این تناقضات، اصلاح طلبان را به ورشکستگی سیاسی کشانده است.

۶- موسوی در این بیانیه به خوبی به تفسیر دو شعار اهل فتنه در سال ۸۸ پرداخته است؛
الف- انتخابات، بهانه است، اصل نظام، نشانه است.
ب- مرگ بر اصل ولایت فقیه.
این دو شعار از اتاق فکر پیروان سوروس در تهران و منافقین و ضد انقلاب بیرون آمد و موسوی ننگ حمایت از آن را با صدور بیست بیانیه پذیرفته است.
موسوی اکنون جریانی را در کشور نمایندگی می کند که مردم ایران در زیارت عاشورا همه روزه صدها بار بر آنان لعن و نفرین می‌کنند.

۷- موسوی به عنوان یکی از کسانی که جام زهر را به امام (ره) نوشاند و با استعفای رازآلودش در زمان امام (ره) یک دوره سکوت کرد. پس از آن و بعد از کارنامه فتنه ۸۸ صفحات خیانتباری به آن افزود. او این روزها که روزهای آخر عمر خود را می‌گذراند، مشغول جمع کردن هیزم برای زیست در جهنم توهمات خود در آخرت است. بیانیه بیستم وی، یک قلم هیزم درشت از دروغ، تهمت و افترا به نظام و مردم است.فقط خداست که می‌تواند او را از این جهنم برهاند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چطور است که همین سخنان از احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و آغازگر فتنه 88 به خاطر ترستان از افشاگریهای او … بدون اشکال است ؟ از ادعا بودن و اتهام بی سند بودن و تکرار ادعاهای قبلی بودن حرفهایتان که حتی یک بار جرات دادن فرصت دفاع در دادگاه به طرف مقابل ندادید بگذریم (آن هم بر خلاف نص صریح قانون اساسی ای که فصل الخطاب فصل الخطاب هاست) همانطور که از دفاعتان از تجاوز و کودک کشی پوتین معلوم است که جقدر اهل دین و انسانیت و وجدان هستید : لااقل آزاده باشید

    10
    1
  2. غیبت اکثریت مردم در انتخابات 1400 که در کنار آرای سفید و باطله و رای به غیر جریان انقلابی ، که نشان دهنده اکثریت مطلق بودن طرف مقابل جریان انقلابی است ، بهترین نشان دهنده مرده سیاسی و زنده سیاسیه

    9
    1
  3. عجبا که یک مرده سیاسی ! چندین روزه با یک صفحه یادداشت، کل اخبار یک مملکت گرفتار رو حتی اخبار برجام و توافق و اخبار ترور سلمان رشدی و اخبار اقتصادی رو یکسره تحت الشعاع قرار داده و این جنازه !؟ اجازه نداره حتی یک روز پاش رو از خونه بیرون بگذاره و 13 ساله بدون یک جلسه دادگاه حتی غیرعلنی در زندان خانگی نگه داشته شده اما هنوز فوبیای اون سرتاسر وجود بر سر سفره انقلاب نشستگان (انقلابی نماها) رو از همون خونه تحت محاصره وحشتزده میکنه !

    8
    2
  4. چه خوش گفت آن سفر کرده که:دعواهای ما دعوایی نیست که برای خدا باشد. این را همه از گوشتان بیرون کنید! همه‌تان همه ما، از گوشمان بیرون کنیم که دعوای ما برای خدا است، ما برای مصالح اسلام دعوا می‌کنیم. خیر! مساله این حرفها نیست. من را نمی‌شود بازی داد! دعوای خود من و شما و همه کسانی که دعوا می‌کنند همه برای خودشان است. …..هیتلر حاضر بود تمام بشر از بین برود، و خودش در آن قدرت همان آلمان باقی باشد. آن نژاد بالاتر و این چیزی که در مغز هیتلر بود در مغز همه شما هست! خودتان غفلت کرده‌اید. در مغز همه این مطلب هست که همه بروند و من [باشم‌]! تا نروید سراغ اینکه یک انصافی در کار باشد، یک توجهی به خدا در کار باشد. یک حسابی در کار باشد، که خودتان از خودتان حساب بکشید که من امروز می‌خواهم چه بکنم، می‌خواهم‌.(صحیفه امام خمینی » جلد 14 » صفحه 379)
    واقعا انصاف باید باشد. ولی نیست.!!

    4
    1
  5. شورش اصولگرایان و اقتدارگریان نشانه نقطه ضعفهای آنهاست .یاد آور اعلام جرم علیه کرباسچی بخاطر انتقاد از سوریه. اقتدارگرایان نمی خواهند حباب شیشه ای که با انواع دروغ و دونگها ساختند بشکند که اگر بشکند زحمات چند ساله شان بر باد می رود موسوی چیزی برای از دست دادن ندارد و در مجازات است پس نمی توان او را ساکت کرد مگر به کشتن که برای اقتداگرایان نمی صرفد. ساحت قدسی که برای هسته سخت پای کار شان درست کردند نباید مو بردارد زیرا اساس قدرتشان است چه کسی اجازه حیات ساحت قدسی را می دهد مردم ساکت ،مردم بی خیال ،مردمی که یا عقلشان به انتقاد از پیرامونشان نمی رسد یا جراتش را ندارند که هر دو عذر بدتر از گناه است.نمی خواهند دامنه آتش عقلانیت به خرمن توده مردم بیفتد بهمین خاطر با تمام قدرت می خواهند میرحسین را خاموش کنند .عقلانیت یک ضرورت است نه یک امکان مردم ایران همه باید اهل انتقاد باشد والا در تفکرات پوسیده خواهند ماند .چرا اندیشمندان ایران مثل دکتر سروش و کدیور،بقیه نظری نمی دهند نمی بینیداصولگرایان چطور متحد بر علیه میرحسین شدند آیا کسی نیست سقراط زمان را یاری کند باز تاریخ می خواهد شاهد پیروزی جهل بر علم شود.

  6. عمر دست خداست انشا الله که صد سال عمر کنه و مثل مرحوم منتظری خار در چشم اقتداگرایان باشد .

  7. حقا که دیانتت مو نمی زند با سیاستت. جوابت این آیه شریفه؛
    ومنهم من یقول ائذن لی ولاتفتنّی ألا فی الفتنة سقطوا وإنّ جهنّم لمحیطة بالکافرین
    کافرلزوما منکرخدا نیست می تواند معتقدبخدا باشد اما وقتی منافع پایش بمیان می آید حکم ومصلحت الهی را تعطیل می کند۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا