خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۳۷ تن در تصادفات رانندگی روز گذشته کشته شدند

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه استان البرز در شبانه‌‌روز گذشته پرترددترین استان کشور بوده است، تاکید کرد: در شبانه روز گذشته ۳۷ تن در تصادفات رانندگی کشته شدند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ مومنی، جانشین فرمانده ناجا در بازدید از پاسگاه پلیس راه آزادراه کرج – قزوین گفت: همه مسافران نوروزی ظرف سه روز باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای عملیاتی در آماده‌باش ۱۰۰ درصد هستند، اظهار داشت: سفر چند روزه مسافران را خسته کرده است و این خستگی در بازگشت نمود می‌یابد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه استان البرز در شبانه‌‌روز گذشته پرترددترین استان کشور بوده است، تصریح کرد: تمام جاده‌‌ها چه مسیر رفت و چه بازگشت پرحجم و پرتردد است.

مومنی با بیان اینکه کشته‌های تصادفات نوروزی دور اول سفرها کاهش و دور دوم سفرها تاکنون افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: مسافران از شتاب و عجله به طور جدی خودداری کنند.

وی ادامه داد: همه با حمایت از کالای ایرانی به رونق اقتصاد و اشتغالزایی کمک کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه در شبانه روز گذشته ۳۷ تن در تصادفات رانندگی کشته شدند، ابراز داشت: نقش سرعت و سبقت در تصادفات از حدود ۴۰ درصد در ابتدای طرح نوروزی به ۶۴ درصد در روز گذشته رسید.

وی ۱۰ فروردین را پرحادثه‌‌ترین و پرکشته‌‌ترین روز تعطیلات نوروز تا کنون برشمرد و بیان کرد: این همه شتاب و عجله برای استقبال از خطر چرا؟ رانندگان مدیریت بازگشت داشته و از شتاب و عجله خودداری کنند. آنها سفر را به روز پایانی موکول نکنند و روز طبیعت را از منازل بروند.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه ناجا با تمام ظرفیت در آماده‌‌باش کامل است، یادآور شد: علت این همه حادثه تعداد اندک متخلفان حادثه‌‌ساز است. خودروهایی که دو تخلف حادثه‌‌‌‌ساز به خصوص سرعت و سبقت غیرمجاز دارند، حتما در دور بازگشت توقیف می‌‌شوند.

مومنی با اشاره به روز طبیعت عنوان کرد: پلیس در روز طبیعت طرح ویژه ‌‌ای دارد و در پارک‌ها آماده‌‌باش کامل است.

و‌ی اضافه کرد: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا پس از تعطیلات به طور جدی فعال می‌‌شود.شاخص‌‌های امنیتی بسیار بهتر شده است و مشکل خاصی در این خصوص در نوروز نداشتیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا