خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در رقابت نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های رئال مادرید و والنسیا امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در استادیوم بین‌المللی کینگ فهد در عربستان و در چارچوب رقابت‌های 4 جانبه تعیین قهرمان سوپرکاپ اسپانیا در نیمه نهایی این رقابت به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

پخش زنده رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401

رئال مادرید به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، آنقدر با بنزما خوب عمل کرد که حتی بنزما توپ طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد! اما با وجود شروع خوب فصل جدید، شاگردان آنچلوتی حداقل در لیگ تا اینجای کار قافیه را به بارسای جذاب ژاوی باخته‌اند و با شکست این هفته برابر ویارئال نیز اختلافشان با بارسای صدرنشین به 3 امتیاز افزایش یافته است. رئال در 5 بازی آخر خود سه برد برابر کاسرنیو، وایادولید و کادیز و دو شکست برابر وایکانو و ویارئال ثبت کرده است.

والنسیای افول کرده سالیان اخیر اما با جنارو گتوزو و حتی با جذب ادینسون کاوانی هم کار خاصی از پیش نبرده است. شاگردان گتوزو در حال حاضر با 19 امتیاز در رده یازدهم جدول لالیگا هستند و در 5 بازی آخر خود 4 شکست و تنها 1 برد ثبت کرده‌اند!

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر هم مطابق انتظار، رئال 15 پیروزی و والنسیا 4 برد داشته‌اند. 8 بازی هم مساوی شده است. در 5 بازی آخر هم 4 برد برای رئال و 1 برد برای والنسیا ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و والنسیا 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا