خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و لستر سیتی 7 آبان 1401

پخش زنده منچستر سیتی و لستر سیتی 7 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

لستر سیتی برندن راجرز امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در ورزشگاه کینگ پاور میزبان منچستر سیتی قدرتمند پپ گواردیولا است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و لستر سیتی 7 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و لستر سیتی 7 آبان 1401

پخش زنده منچستر سیتی و لستر سیتی 7 آبان 1401

من سیتی قدرتمند و وحشتناک پپ گواردیولا به عنوان مدعی اصلی همه جام‌های فصل جاری فوتبال اروپا، این روزها حریصانه و با 26 امتیاز در تعقیب آرسنال 28 امتیازی میکل آرتتا در صدر جدول است. من سیتی در 5 بازی‌ آخر خود 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست ثبت کرده است.

لستر اما این روزها با 11 امتیاز در رده هفدهم جدول است و می‌کوشد هرچه بیشتر از منطقه خطرناک سقوط دور شود. آن‌ها که فصل را بد شروع کردند، در مدت اخیر فرم بهتری دارند ودر 5 بازی 3 برد،‌1 تساوی و تنها 1 شکست ثبت کرده‌اند.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم، 3 برد برای سیتی و 2 برای لستر است. در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر نیز، سیتی 15 بار و لستر 5 بار پیروز شده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و لستر سیتی 7 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا