خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اروپایی‌ها دیگر پشت آمریکا نمی‌ایستند»

احمد کریمی‌اصفهانی گفت: آمریکا در حال از هم پاشیدگی است؛ چه در داخل و چه در خارج. آمریکا مشغول دست‌وپا زدن است و این ادعای واهی از جمله اینکه ایران می‌خواسته بولتن را ترور کند هم از همین دست‌وپا زدن‌هاست.

اروپایی‌ها دیگر پشت آمریکا نمی‌ایستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: آمریکایی‌ها هر روز یک سیاست عجیب‌وغریب علیه ایران در پیش می‌گیرند تا میزان فشارها بر ایران را افزایش دهند و حالا در تازه‌ترین ادعایشان گفته‌اند که ایران قصد ترور جان بولتون را داشته است.

احمد کریمی‌اصفهانی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «مطالبی که آمریکا مطرح می‌کند صرفا برای فرافکنی است و ملت ایران بیش از 43سال است که با چنین سیاستی از سوی آمریکایی‌ها آشنا هستند. امروز می‌بینیم که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی آشکارا از گسترش ارتباطات ایران با چین، روسیه و کشورهای همسایه به خشم آمده‌اند و شماره معکوس رسوایی عظیم آمریکا آغاز شده است و مطمئنا اروپایی‌ها این وضع را تحمل نمی‌کنند و در آینده‌ای نزدیک دیگر پشت آمریکا نخواهند ایستاد زیرا آنها وضعیت خوبی ندارند و تمایل دارند به کشورهای ایران و روسیه نزدیک شوند زیرا بعد از جنگ روسیه و اوکراین دریافتند که بدون منابع انرژی روسیه و ایران نمی‌توانند کشورهایشان را مدیریت کنند».

او ادامه داد: «آمریکا در حال از هم پاشیدگی است؛ چه در داخل و چه در خارج. آمریکا مشغول دست‌وپا زدن است و این ادعای واهی از جمله اینکه ایران می‌خواسته بولتن را ترور کند هم از همین دست‌وپا زدن‌هاست. آنها تصور می‌کنند یا چنین ادعاهایی می‌توانند فشار را بر ایران افزایش دهند تا ایران به زورگویی‌های آنها پاسخ مثبت دهد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «دولت سیزدهم و مجموعه حاکمیت به خوبی دربرابر زورگویی‌های آمریکا ایستاده‌اند و همین مقاومت ما آمریکا را در شرایطی قرار داده که چاره‌ای جز تسلیم‌شدن در برابر خواسته‌های به حق ما ندارد. مواضع ما در موضوع برجام از روز اول روشن بوده است و هیچ تهدیدی هم ما را عقب نمی‌راند».

کریمی‌اصفهانی در پایان گفت: «ایران در عین حال زیر وعده‌هایش هم نمی‌زند و این آمریکا بود که بدعهدی کرد. به هر حال ما از یک نتیجه مبتنی بر عقلانیت که منافع ملی‌مان را تأمین کند استقبال می‌کنیم اما در عین حال ارتباطات گسترده بین‌المللی خود با کشورهایی به جز غربی‌ها را هم داریم و معطل نمانده‌ایم و امیدوار هم هستیم که غربی‌ها بفهمند هرچه دیرتر به توافق برسیم، آنها ضررکنندگان اصلی خواهند بود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا