خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت بازداشت فرزند فائزه هاشمی در سال 89

امیر فرشاد ابراهیمی در مطلبی فیسبوکی در تاریخ 18 مرداد ماه با اشاره به موضوع فرزند میرسلیم و اتهام عضویت او در سازمان مجاهدین، مدعی شده بود که فرزند فائزه هاشمی نیز به همین اتهام در سال 89 بازداشت و محاکمه شده بوده است. یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی با رد این ادعا و دروغ خواندن آن به توضیح دلیل بازداشت و موارد اتهامی فرزند فائزه هاشمی در سال 89 پرداخت.

این منبع مطلع در مورد ادعای مطرح شده به انصاف نیوز گفت: حسن لاهوتی، که در انگلستان دانشجو بود، نوروز سال 89 از لندن به ایران می‌آمد که دستگیر شد. دو-سه شب در زندان بود و سرانجام با 79 میلیون تومان وثیقه آزاد شد. البته 100 میلیون تومان تعیین کرده بودند، ولی چون شب عید بود و جور نشد، 79 میلیون تومان پول نقد داده شد. بعد از چند ماه در دادگاه انقلاب با قضاوت قاضی مقیسه دادگاهی تشکیل شد.

او درمورد موارد اتهامی گفت: اتهامات عجیبی مطرح کرده بودند و پرونده‌سازی شده بود برایش. هیچکدام از اتهامات مربوط به مجاهدین نبود؛ نه ارتباط و نه عضویت. تنها چیزی که آقای مقیسه او را محکوم کرد مصاحبه با بی‌بی‌سی بود. آنهم در همان ایام جنبش 88 بود که 5 عضو خانواده هاشمی دستگیر شدند. همان زمان که آقای هاشمی گفته بود اینها رفته بودند ساندویچ بخورند. آنموقع حسن لاهوتی چون لندن بود به بی بی سی تایید کرده بود که اینها دستگیر شدند. مصاحبه نبود و آنها سوالی کرده بودند و او هم جواب داده بود. 300 هزار تومان بخاطر این مصاحبه فقط محکوم شد. آن پول هم داده شد و وثیقه‌ را هم پس گرفتند و قضیه تمام شد.

همان موقع بی بی سی خیلی روی بازداشت حسن لاهوتی مانور داد، اولین دستگیری اینچنینی میان هاشمی‌ها بود که به فرودگاه بیاید و همانجا هم دستگیرش کنند. تمامی حرف‌های ابراهیمی دروغ است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دستگیری در فرودگاه دیگه چیه.شلوغش میکنید چرا.اومدند دنبالش که ببرند چندتا سوال ازش بپرسند.همین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا